Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przystani kajakowej oraz utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej nad rzeką w miejscowości Gródek, gmina Drzycim, na działce nr 41/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowość: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.8.) Numer faksu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przystani kajakowej oraz utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej nad rzeką w miejscowości Gródek, gmina Drzycim, na działce nr 41/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cd0413d-78f9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja przystani kajakowej oraz utworzenie strefy rekreacyjno - sportowej nad rzeką w miejscowości Gródek, gmina Drzycim, na działce nr 41/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie M07: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich Poddziałanie 7.4 Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury, operacja typu “Kształtowanie przestrzeni publicznej” objęta Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 703202,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przystani kajakowej oraz utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej nad rzeką w miejscowości Gródek, zlokalizowanej na działce nr 41/18 obręb Gródek, gmina Drzycim, powiat świecki”, która obejmuje przebudowę budynku przystani kajakowej polegająca na:
• wymianie pokrycia dachowego z blachy trapezowej na blachodachówkę wraz z obróbkami oraz wykonanie systemu odprowadzania wód – rynny i rury spustowe;
• docieplenie części ścian zewnętrznych styropianem gr 20 cm;
• wykonanie okładzin elewacyjnych;
• wzniesienie ścian działowych o gr. 18 cm i 12 cm;
• wykonanie docieplenia posadzki styropianem gr. 10 cm;
• docieplenie ścian wewnętrznych styropianem gr. 20 cm;
• wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych;
• docieplenie sufitu podwieszanego wełna mineralną grubości 30 cm;
• wymianie stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi aluminiowe oraz stalowe;
• wymianie stolarki okiennej na okna PCV;
• wymianie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
• wykonanie okładzin ściennych i podłogowych;
• montaż zadaszenia systemowego z poliwęglanu;
• wykonanie zadaszonego tarasu o konstrukcji drewnianej, pokrycia blachodachówką;
• wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z instalacją zewnętrzna z odprowadzaniem do szczelnego wybieralnego zbiornika na nieczystości ciekłe;
• montaż armatury sanitarnej;
• wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego;
• montaż pompy ciepła powietrze-woda;
• montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych przy ustępach oraz umywalkach w WC damski/niepełnosprawni;
• montaż w istniejących otworach nawietrzaków z grzałką elektryczna;
• wykonanie wentylacji mechanicznej miejscowej wywiewnej oraz grawitacyjnej;
• wykonanie instalacji elektrycznej;
Dalszy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja zgłoszeniowa robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (dalej dokumentacja projektowa), w tym specyfikacja techniczna, które stanowią integralną część SWZ.
Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji i ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania w/w zadania.
3.2. Załączony przedmiar robót/kosztorys ofertowy służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SWZ przedmiar robót/kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy.
3.3. Wykonawca robót budowlanych winien uwzględnić wszystkie elementy ujęte w dokumentach : Wyjaśnienia treści SWZ i Zmiana treści SWZ (jeżeli takie fakty będą miały miejsce) zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, podczas przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w roboty budowlane.
3.4. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
3.5. Wykonawca zabezpieczy na własny koszt i ryzyko składowane tymczasowo na terenie budowy wyroby, materiały, urządzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz umożliwi przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Zamawiającego.
3.6. Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
3.7. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
3.8. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3.9. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu.
3.10. Rozwiązania równoważne:
W przypadku określenia w dokumentacji projektowej i technicznej, stanowiącej Załączniki do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej i technicznej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający przyjmuje zastosowanie rozwiązań równoważnych przy realizacji przedmiotu zamówienia to znaczy takich samych lub lepszych pod względem jakości i funkcjonalności oraz warunków i kosztów eksploatacji jak te opisane w dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego zamówienia.
Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały powadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP. W przypadku występowania w dokumentacji dotyczącej postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne.
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających w wcześniejszych zapisów. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce.
Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych.
3.11. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych jak: badania, uzgodnienia, sprawdzenia, obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą itp. Podstawą wyceny oferty jest projekt budowalny, projekty wykonawcze, wytyczne zawarte w niniejszej SWZ oraz STWiORB.
3.12. Wizja lokalna.
Zamawiający proponuje/zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający nie uzależnia konieczności odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej od złożenia oferty.
Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji mają dostęp do terenu objętego przedmiotem zamówienia.
W przypadku chęci zapoznania się z miejscem realizacji umowy wykonawca proszony jest o kontakt z wymienioną osobą w SWZ, która udostępni obiekt w celu dokonania wizji lokalnej. Osoba ta nie jest umocowana do przekazywania jakichkolwiek informacji związanych z prowadzonym postępowaniem czy opisem przedmiotu zamówienia. Pytania dotyczące prowadzonego postępowania i zasad przygotowania oferty czy sposobu realizacji przedmiotu zamówienia należy zgłaszać jedynie do zamawiającego i tylko takie rozstrzygnięcia są wiążące strony niniejszego postępowania.
3.13. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacone zostanie w formie dwóch płatności częściowych oraz płatności końcowej. Zasady płatności wynagrodzenia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
3.14. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy, opracować i uzgodnić z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – szczegóły zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180772,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2806246,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180772,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "LIBRA" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592044932
7.3.3) Ulica: Ks. St. Kard. Wyszyńskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-105
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje elektryczne z fotowoltaiką
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LIBRA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LIBRA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180772,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.