Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006591/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0f4d2a-6e20-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 68/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny z podziałem na dwie części.Część 1 – świadczenie usług medycznych przez personel medyczny
Zakres usług obejmuje następujące świadczenia medyczne:
a) Nadzór nad lekami wydawanymi dla żołnierzy;
b) Zabezpieczenie medyczne przyjęć w Ambulatorium ćwiczących żołnierzy NSR, żołnierzy rezerwy i służby przygotowawczej;
c) Kierowanie na Terenową Komisje Lekarską;
d) Zabezpieczenie medyczne przyjęć w Ambulatorium żołnierzy ćwiczących na poligonie;
e) Wystawianie zaświadczeń dopuszczających do przystąpienia do egzaminu z WF.
Świadczenie usług medycznych odbywać się będzie codziennie po trzy godziny w określonym miejscu i o określonym czasie:
budynek nr 21 – Ambulatorium położone na terenie JW 5700 w Międzyrzeczu – lekarz i pielęgniarka;
Wszyscy pracownicy wykonawcy biorący udział w realizacji umowy (dotyczy części 1 i 2) zobowiązani są do udziału w szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, które przeprowadzi pełnomocnik ochrony Zamawiającego po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem jej realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny z podziałem na dwie części.Część 2 - świadczenie usług medycznych przez zespół medyczny
Zakres usług obejmuje następujące świadczenia medyczne:
a) Zabezpieczenie szkoleń, ćwiczeń żołnierzy NSR, żołnierzy rezerwy i żołnierzy służby przygotowawczej – zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa;
b) Zabezpieczenie szkoleń i ćwiczeń żołnierzy – zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa;
c) Zabezpieczenie medyczne egzaminów z wychowania fizycznego oraz zawodów sportowych – zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa;
d) Zabezpieczenie medyczne zajęć z OPBMR (środki bojowe: zajęcia z użyciem chloropikryny) – zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa;
e) Zabezpieczenie przepraw – zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa;
f) Zabezpieczenie medyczne szkolenia na torze napalmowym – zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa;
g) Zabezpieczenie uroczystości organizowanych z okazji świąt państwowych i resortowych - zespołem medycznym oraz karetką ratownictwa.
Wszyscy pracownicy wykonawcy biorący udział w realizacji umowy (dotyczy części 1 i 2) zobowiązani są do udziału w szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, które przeprowadzi pełnomocnik ochrony Zamawiającego po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem jej realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599 2449029
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 10-11
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie dla części II ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie sp. z o.o. w 2025 r."
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2025"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.