Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038973/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067424 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców mrożonych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-17/WZŻ/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dzieckiem do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców mrożonych do obiektów Wrocławskiego Zespołu ŻłobkówNr postępowania: ZP-17/WZŻ/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84c5498-a3fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa warzyw i owoców mrożonych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038973/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-17/WZŻ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190663,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo - cenowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami w formularzu asortymentowo-cenowym do wysokości łącznej wartości brutto zamienianych pozycji.
Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – warzywa i owoce mrożone ”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5; (planowany remont żłobka sierpień 2021 r.)
(żłobek nr 5 dokonuje zamówienia także dla filii żłobka nr 5 )
filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45; dostawa do żłobka nr 5
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1; (planowane otwarcie żłobka po remoncie listopad 2021 r.)
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)
żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, dostawa do żłobka nr 10.
10) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
11) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
12) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
13) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
14) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
5.Planowane przerwy wakacyjne w żłobkach w 2021 r.
NUMER ŻŁOBKA, ADRES MIESIĄC VII MIESIĄC VIII
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20 pracuje urlop
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33 pracuje urlop
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27 urlop pracuje
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25 pracuje urlop
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5 pracuje urlop
Filia żłobka nr 5 ul. Barskich 45 pracuje urlop
Żłobek nr 6 ul. Krowia 1 remont
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9 pracuje urlop
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 pracuje urlop
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d urlop pracuje
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17 urlop pracuje
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39 urlop pracuje
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a pracuje urlop
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 pracuje urlop
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c urlop pracuje
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 pracuje urlop
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt i wniesie do pomieszczeń wskazanych przez intendenta w danym żłobku Zamawiającego.
Dane kontaktowe upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego zawiera załącznik nr 3 do umowy.
7.Dostawa będzie następowała zgodnie z ofertą (zał. nr 1 do umowy ) i formularzem asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do umowy).
8.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy klasy pierwszej.
Warunki przechowywania w temperaturze nie wyższej niż minus 18 stopni Celsjusza z zachowaniem łańcucha chłodniczego.
9.Dostawa następować będzie w dniach pracy żłobków od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych w WZŻ w częstotliwości zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą.
10.Dostawa będzie następowała partiami, na podstawie mailowych zamówień Zamawiającego wysłanych na adres mailowy Wykonawcy.
11.Zamówienia będą składane przez Zamawiającego do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dostawę towaru.
12.Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór dostarczonego przedmiotu umowy poprzez podpisanie dokumentu WZ (lub faktury VAT).
13.Środek transportu musi być przystosowany do przewozu środków spożywczych posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną.
14. Wspólny słownik zamówień (CPV):
15331170-9 Warzywa mrożone
15896000-5: Produkty głęboko mrożone.
15332100-5: Przetworzone owoce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186788,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204737,41
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186788,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Nordis” Chłodnie Polskie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942474506
7.3.3) Ulica: ul. Innowacyjna 6 ,
7.3.4) Miejscowość: Wróblowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NORDIS" CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NORDIS" CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186788,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
(od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. lub w przypadku wyczerpania kwoty umowy)
Umowa ulega rozwiązaniu po upływie terminu na jaki była zawarta lub w przypadku wyczerpania kwoty umowy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zaproponował:
Termin (częstotliwość) dostawy zamówionego asortymentu do żłobków Zamawiającego:
Dostawy 2 razy w tygodniu do każdego żłobka w godzinach 6.30-13.00
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- Remont elewacji budynku Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 76/78 wraz z wykonaniem podświetlania elewacji oraz konserwacja sieni przejazdowej i bram wejściowych do obiektu
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie 2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Dostawa ryb i mrożonek dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim.
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.