Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00020799/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów z terenu Powiatu Brzozowskiego oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użycia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzozowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13)4342645
1.5.8.) Numer faksu: (13)4342645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatbrzozow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów z terenu Powiatu Brzozowskiego oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użycia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92bb9ab-0fd5-496b-aa00-5144af494013
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020339/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów z terenu Powiatu Brzozowskiego oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użycia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293355,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Brzozowie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r., w ilościach nie większych niż określone w Formularzu cenowym – Zał. Nr 3;
2) Odbiór z siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg tablic rejestracyjnych wycofanych z użycia oraz ich kasację, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
Tablice rejestracyjne pojazdów będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U z 2023 r. poz. 215 z późn. zm.), potwierdzonymi posiadanym przez Wykonawcę aktualnym certyfikatem wydanym przez Zakład Certyfikacji i Badań przy Instytucie Transportu Samochodowego w Warszawie – poświadczającym zgodność produktu z warunkami technicznymi na produkcję tablic rejestracyjnych oraz powinny odpowiadać wymaganiom i warunkom określonym w:
1) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.);
2) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1709);
3) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885);
4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547 z późn. zm.).
Dostawy tablic rejestracyjnych odbywać się będą sukcesywnie (partiami), w oparciu o zamówienia Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366733,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395436,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366733,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Tablitek Bogumił Sobota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690126175
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 7a/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TABLITEK Bogumił Sobota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366733,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawy testów do oznaczeń glukozy/33_2025/
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa urządzeń na wyposażenie Pralni Szpitalnej (31)
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów kardiologicznych /30_2025/
- Organizacja i realizacja kolonii letniej dla dzieci.(27)
- Dostawa betonu i stali zbrojeniowej.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.