Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328271/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych
dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI TEATR SZEKSPIROWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220561538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Bogusławskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-818
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrszekspirowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5555081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczychdla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578ab14d-6316-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/GTS/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa dostawy biletów pasażerskich na połączenia lotnicze krajowe i zagraniczne.
2. Kompleksowa obsługa obejmuje:
1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych Zamawiającemu wraz z ich dostarczeniem,
2) reprezentację Zamawiającego wobec linii lotniczych w sprawach związanych ze zmianami rezerwacji oraz reklamacjami usług,
3) doradztwo w zakresie programów lojalnościowych Zamawiającemu,
4) administrowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego programami lojalnościowymi
5) optymalizację kosztów podróży Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Tour Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262237697
7.3.3) Ulica: Ul. Czerska 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Zakup i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa -Osaka - Warszawa dla uczestników konferencji organizowanej na Uniwersytecie Kobe w ramach Wystawy Światowej Expo 2025
- Obsługa w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośredniczenie w procesie uzyskiwania wiz na zagraniczne podróże służbowe w latach 2025-26
- Zakup i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Osaka - Warszawa na Wystawę Światową Expo 2025
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.