Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00221229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00240088/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00253925/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00265980/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00285632/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku użyteczności publicznej dla świadczenia usług społecznych w Podgórzynie - etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podgórzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 14
1.5.2.) Miejscowość: Podgórzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-562
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podgorzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24a32f67-f4b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wynikająca z ustawy o samorządzie gminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku użyteczności publicznej dla świadczenia usług społecznych w Podgórzynie - etap 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24a32f67-f4b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071103/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa budynku użyteczności publicznej dla świadczenia usług społecznych w Podgórzynie - etap 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.17.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych 1 etapu budowy budynku użyteczności publicznej o funkcji strażnicy ochotniczej straży pożarnej, świetlicy wiejskiej, biblioteki i przychodni zdrowia wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zaprojektowano budynek o urozmaiconym rzucie. Budynek posiadać będzie trzy przenikające się bryły.
Obiekt nie posiada podpiwniczenia.
Parterowa bryła (część wschodnia) to strażnica straży pożarnej z częścią garażową.
Dwie dwukondygnacyjne bryły to:
• biblioteka, zaplecze kuchenne świetlicy i pokoje gościnne (część centralna), do której przylega (od strony południowej) parterowa sala świetlicy,
• przychodnia zdrowia (od strony zachodniej).
Wszystkie bryły obiektu przykryte będą płaskimi stropodachami. Na stropodachu parterowej bryły sali świetlicy zaprojektowano taras, dostępny z trzech pokoi gościnnych.
Wysokość obiektu od poziomu terenu przy najniżej położonym wejściu do budynku, czyli wejściu do strażnicy straży pożarnej, do najwyżej położonego punktu stropodachu znajdującego się bezpośrednio nad pomieszczeniami przeznaczonymi na pobyt ludzi wynosi: 8,22 m.
Długość obiektu wynosi: 52,16 m.
Szerokość obiektu wynosi: 38,01 m.
Kubatura: 6201,20 m3
Powierzchni zabudowy: 1016,45 m2
Powierzchnia całkowita: 1465,62 m2
Powierzchnia użytkowa: 1193,56 m2
Liczba kondygnacji użytkowych wynosi: 2 (parter i piętro).
Budynek nie posiada podpiwniczenia.
Zakres prac 1 etapu obejmuje wykonanie stanu surowego otwartego całego budynku, wykonanie zakresu prac dla części budynku przeznaczonej jako strażnica OSP (pom. A.01-A.20), pomieszczenia rozdzielnicy głównej (pom.techn.el.B.0.08) oraz kotłowni (pom.B.1.13), który umożliwi użytkowanie tych części budynku. Wykonanie niezbędnych prac w zakresie robót zewnętrznych, zagospodarowania terenu, sieci zewnętrznych, instalacji sanitarnych i elektrycznych, których wykonanie umożliwi funkcjonowanie części obiektu przeznaczonej na potrzeby strażnicy OSP (pom. A.01-A.20) oraz pomieszczenia rozdzielnicy głównej (B.0.08) i kotłowni (pom.B.1.13).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Dokumentacji Projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7282682,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9972840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7282682,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRE-FABRYKAT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112475875
7.3.4) Miejscowość: Miłków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7282682,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.