Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie Sądu Okręgowego w Gliwicach, i innych wymienionych w SWZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276969023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gliwice.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gliwice.so.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie Sądu Okręgowego w Gliwicach, i innych wymienionych w SWZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f1004c9-9bbb-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018692/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprzątanie pomieszczeń Sądu Okręgowego w Gliwicach, Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Zabrzu, Centrum Obsługi Druku w Raciborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2360/TP/10/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 A i B – Kompleksowe sprzątanie obiektu Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul.Kościuszki 15 oraz sali karnej Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 1f
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 439024,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie Centrum Obsługi Druku w Raciborzu przy ul. WojskaPolskiego 24.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie Opiniodawczego Zespołu Specjalistów Sądowych w Zabrzuprzy
ul. Pawliczka 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie powierzchni w holu głównym budynku przy ul. WojskaPolskiego 24 w Raciborzu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 6504,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na konieczność zmiany przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla poszczególnych zadań w postępowaniu oraz brak możliwości dokonania zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu
w dniu 15.07.2021 roku Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na konieczność zmiany przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla poszczególnych zadań w postępowaniu oraz brak możliwości dokonania zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu
w dniu 15.07.2021 roku Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na konieczność zmiany przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla poszczególnych zadań w postępowaniu oraz brak możliwości dokonania zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu
w dniu 15.07.2021 roku Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na konieczność zmiany przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla poszczególnych zadań w postępowaniu oraz brak możliwości dokonania zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu
w dniu 15.07.2021 roku Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla cmentarza przy ul. Poniatowskiego 16 w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Świętego Wojciecha/Myśliwskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania.
- Szkolenia z systemów modelowania medycznego, bazujące na technologiach wizualnych i rzeczywistości rozszerzonej 3D Studio Max, stopień I, stopień II, stopień III . Znak sprawy: DZPZ.283.7.2025.EK
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.10.2025.TB
- Świadczenie ochrony przeciwpożarowej oraz prowadzenie interwencji związanych z miejscowymi zagrożeniami powstałymi na terenie powierzchni zakładu górniczego KWK Sośnica
- Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2025/2026.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz wyposażenia obiektu Centrum Edukacji Ekologicznej Egzotarium w Sosnowcu
- Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostkach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W LATACH 2025-2026
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.