Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565381/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00582938/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00596294/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
EP/220/52/2024 - Dostawa, wymiana, utylizacja akumulatorów do urządzeń UPS w SPWSZ w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Arkońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 918139076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spwsz.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EP/220/52/2024 - Dostawa, wymiana, utylizacja akumulatorów do urządzeń UPS w SPWSZ w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6fa7686-4ebd-4c43-b183-d4e98dd1f766
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247277/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie wymaganych okresowych przeglądów centralnego systemu zasilania awaryjnego UPS wraz z wymianą zespołów baterii akumulatorowych zainstalowanych SPWSZ w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/220/52/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422112,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana, utylizacja akumulatorów do urządzeń UPS w SPWSZ w Szczecinie.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawców biorących udział w Postępowaniu wizji lokalnej. Zamawiający ustala następujące terminy, w których obędzie wizja lokalna:
1) 5.11.2024 godz. 09.00
Miejsce zbiórki: ul. Arkońska 4 – przed wejściem do budynku Działu Technicznego
2) 06.11.2024 godz. 09.00
Miejsce zbiórki : ul. A. Sokołowskiego 11E - przed wejściem do Działu Technicznego
Zamawiający informuje, że stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia
Termin dodatkowej wizji lokalnej:
1. Arkońska 4 : 20.11.2024r. godzina 8:00, zbiórka przed wejściem do budynku Działu Technicznego
2. Sokołowskiego 11: 21.11.2024r. godz. 9:00, zbiórka ul. A. Sokołowskiego 11, przed wejściem do Działu Technicznego.
Zamawiający nie wymaga udziału w dodatkowej wizji lokalnej Wykonawców, którzy uczestniczyli w wizjach lokalnych 5.11.2024r. i 6.11.2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 286682,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana, utylizacja akumulatorów do urządzeń UPS w SPWSZ w Szczecinie.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawców biorących udział w Postępowaniu wizji lokalnej. Zamawiający ustala następujące terminy, w których obędzie wizja lokalna:
1) 5.11.2024 godz. 09.00
Miejsce zbiórki: ul. Arkońska 4 – przed wejściem do budynku Działu Technicznego
2) 06.11.2024 godz. 09.00
Miejsce zbiórki : ul. A. Sokołowskiego 11E - przed wejściem do Działu Technicznego
Zamawiający informuje, że stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia
Termin dodatkowej wizji lokalnej:
1. Arkońska 4 : 20.11.2024r. godzina 8:00, zbiórka przed wejściem do budynku Działu Technicznego
2. Sokołowskiego 11: 21.11.2024r. godz. 9:00, zbiórka ul. A. Sokołowskiego 11, przed wejściem do Działu Technicznego.
Zamawiający nie wymaga udziału w dodatkowej wizji lokalnej Wykonawców, którzy uczestniczyli w wizjach lokalnych 5.11.2024r. i 6.11.2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 135429,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211200,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211200,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211200,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfekt Instal Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552359962
7.3.3) Ulica: Ul. Niklowa 12
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-747
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PERFEKT INSTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PERFEKT INSTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211200,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE i PRAWNE
Zamawiający w dniu 15.11.2024 r. w ślad za pismem nr EP/220/52/2024/2 – Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ zamieścił poprawiony OPZ w którym wymieniono akumulatory 40Ah (84 szt.), które nie są w żaden sposób kompatybilne z zasilaczami awaryjnymi Zamawiającego wyszczególnionymi w wykazie UPS w SPWSZ ul. Arkońska 4 stanowiącym załącznik do OPZ.
Powyższa okoliczność sprawia, że:
- oferta, która w swoim zakresie zawiera wycenę akumulatorów 40Ah jest niezgodna z OPZ z uwagi na niekompatybilność tych akumulatorów ze wspomnianym powyżej wykazem UPSów;
- oferta, która nie zawiera w swojej wycenie akumulatorów 40Ah jest niezgodna z OPZ, z uwagi na brak wyceny pozycji objętej zakresem rzeczowym zamówienia.
Powyższe konkluzje stanowią o wadzie OPZ, która na obecnym etapie postępowania (tj. po terminie składania ofert) nie może już zostać usunięta przez Zamawiającego. Nie zachodzi możliwość wprowadzenia zmiany OPZ, która ten błąd mogłaby konwalidować. Jednocześnie opisana wewnętrzna sprzeczność OPZ nie może zostać usunięta w drodze wykładni, ponieważ OPZ zawiera postanowienia wewnętrznie sprzeczne, de facto wymagające od wykonawcy złożenia oferty obejmującej świadczenie niemożliwe do realizacji (złożenie oferty obejmującej akumulatory 40Ah prowadzi do niezgodności oferty z warunkami zamówienia, jak i złożenie oferty nieobejmującej tych akumulatorów rodzi tożsame konsekwencje).
Zgodnie z o art. 255 pkt 6 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o masie łącznej do 3,5 t
- Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Ustalenie linii brzegu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Przeglądy techniczne radarów systemu VTS
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.