Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040164/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067620 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania ścieżek rowerowych oraz innych miejsc na terenie Gminy Chojnice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 31 Stycznia 56a
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 397 21 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachojnice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminachojnice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminachojnice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania ścieżek rowerowych oraz innych miejsc na terenie Gminy Chojnice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f94ee3-a663-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000297/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzmanie ścieżek rowerowych oraz parków - koszenie, zamiatanie, odchwaszczanie, pielenie rabat itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040164/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245695,14 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – południe gminy Chojnice obejmuje koszenie, sprzątanie oraz odchwaszczanie ścieżek rowerowych o nawierzchni szutrowej o łącznej długości ~ 35 km oraz łącznej ilości 678 240 m2 w tym:- koszenie pasa drogowego i innych terenów zielonych – 615 000 m2;
- zamiatanie nawierzchni szutrowych – 23 240 m2;
- odchwaszczanie nawierzchni ścieżki i obrzeży – 40 000 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 156093,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – północ gminy Chojnice obejmuje koszenie, sprzątanie oraz odchwaszczanie ścieżek rowerowych Kaszubskiej Marszruty o nawierzchni szutrowej oraz z kostki brukowej o łącznej długości ~ 35,5 km oraz łącznej ilości 510 000 m2 w tym:- koszenie pasa drogowego – 260 000 m2;
- zamiatanie nawierzchni szutrowych oraz z kostki brukowej – 210 000 m2;
- odchwaszczanie powierzchni ścieżki i obrzeży – 40 000 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 89601,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116588,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125071,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116588,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEAN CITY Jakub Kiedrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551571095
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116588,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45100
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Dalecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551331008
7.3.4) Miejscowość: Stary Młyn 3/3
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych i budowlanych, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Marki w latach 2025-2026
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.