Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pomieszczeń laboratorium nr 219 wraz z wyposażeniem do wykonywania badań metodą small puch test (SPT), znak sprawy ZP-OUDT12-102/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem pomieszczeń laboratorium nr 219 wraz z wyposażeniem do wykonywania badań metodą small puch test (SPT), znak sprawy ZP-OUDT12-102/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f466e814-3fc6-4d41-b295-0967433e5710
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Bazując na przesłance art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) PZP Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki biorąc pod uwagę podstawowe obowiązki wynikające z ustawy o dozorze technicznym z dnia 21 grudnia 2000, gdzie jest mowa o bieżącej ocenie stanu technicznego urządzeń energetycznych podlegających dozorowi. Przede wszystkim stan wiedzy na temat wyeksploatowanych urządzeń energetycznych zawartej w Raporcie o stanie energetyki dotyczącym urządzeń zainstalowanych w blokach 200+ i nadzorowanych na mocy ustawy o dozorze technicznym, a także dotychczas zrealizowane badania wskazują na potrzebę bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń energetycznych podlegających dozorowi. Poczynione rozpoznanie co do potencjału naukowego, wyposażenia pomiarowo-badawczego i możliwości technicznych ww. obszarach wskazuje, że Centrum Energetyki AGH w Krakowie jest jedyną jednostką spełniającą wszystkie postawione wymagania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-OUDT12-102/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156255,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem pomieszczenia laboratorium wraz z wyposażeniem do wykonania badań metodą Small Punch Test. Zamówienie polega na udostępnieniu UDT stanowisk badawczych, urządzeń, akcesoriów oraz ich materiałów eksploatacyjnych dla realizacji prac badawczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 70200000-3 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156255,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750001923
7.3.3) Ulica: Al. A. Mickiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-059
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156255,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów zużywalnych do wysokospecjalistycznych zastosowań badawczych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej."
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa wagi analitycznej dla WIMiC DE-dzp.272-063/25
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem powierzchni konferencyjnej na terenie miasta Opola
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.