Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00030777/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów instalacyjnych, budowlanych, elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzbk_kedzierzyn@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cbf3e58-932f-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów instalacyjnych, budowlanych, elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbf3e58-932f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/2/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 146000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów instalacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 143000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów elektrycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożono jedną nieważną ofertę
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożono jedną nieważną ofertę
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22871,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50509,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22871,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaczmarek Electric S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626618
7.3.3) Ulica: Gajewskich
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22871,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sucharskiego w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania pn.: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze Gminy.
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - sportowego na os. Kuźniczka w ramach zadania budżetowego pn. "Projekt i wykonanie torów do gry w bule + minigolfa przy ul. Ogrodowej (II etap) - B.O."
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 w Kędzierzynie-Koźlu (etap III - parter i piwnice)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.