Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067900 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Gałęzów Kolonia Druga – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815660004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f918a138-9779-11eb-86b1-a64936a8669f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Gałęzów Kolonia Druga – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f918a138-9779-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011336/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Gałęzów Kolonia Druga – II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Bychawa jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych.
W celu zaspokojenia zbiorowych potrzeb mieszkańców Gmina zamierza powierzyć Bychawskiemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu Spółce z o.o. realizację przedmiotowego zadania.
Spełnione są łącznie warunki zawarte w art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego - Gmina posiada 100 % udziałów ;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK. 271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327304,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem remontu ujęcia wody zlokalizowanego na działce nr 117/5 wg ewidencji gruntów miejscowości Gałęzów Druga-Kolonia, gm. Bychawa.
Realizacja całego zakresu zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów:
- demontaż 2 istniejących pomp płaskich typu 65PJM230 ze skuciem podestów, orurowania w pomieszczeniu hydroforni, wentylatora w chlorowni, szaf elektrycznych, umywalki w pomieszczeniu hydroforni,
- wymiana pompy głębinowej wraz z rurociągiem tłocznym i okablowaniem w studni nr 2,
- montaż sond hydrostatycznych w studniach głębinowych (nr 1 i 2),
- wymiana istniejących wodomierzy w studniach głębinowych na nowe z możliwością zdalnego odczytu oraz na rurociągu grawitacyjnym w studni wodomierzowej,
- zdalny monitoring z wodomierzy w studniach głębinowych oraz na rurociągu tłocznym i grawitacyjnym w studni wodomierzowej,
- montaż sond hydrostatycznych w zbiornikach wyrównawczych,
- wizualizacja zestawu hydroforowego pomp drugiego stopnia wraz z istniejącymi wodomierzami i zbiornikiem wody z możliwością sterowania zestawem hydroforowym w wizualizacji SCADA oraz zdalny dostęp online z innego komputera poprzez stronę internetową,
- wymiana istniejącego komputera,
- wykonanie podestu pod zestaw hydroforowy,
- montaż nowego orurowania z PE wraz z zasuwami i obejściem rezerwowym dla zasilenia istniejących pomp płaskich,
- montaż węzła wodomierzowego,
- posadowienie i montaż zestawu hydroforowego,
- wykonanie gresu technicznego na posadzce w pomieszczeniu hydroforni,
- usunięcie ubytków na ścianach hydroforni i ich pomalowanie,
- ułożenie glazury w pomieszczeniu hydroforni,
- montaż nowej umywalki z przepływowym pogrzewaczem wody w pomieszczeniu hydroforni,
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych w pomieszczeniu hydroforni (woda, podchloryn),
- montaż nowych wentylatorów w suficie hydroforni – wywietrzaki dachowe,
- montaż nowych wpustów podłogowych w pomieszczeniu hydroforni,
- ułożenie nowych kabli elektrycznych i sterowniczych,
- montaż nowej szafy elektrycznej,
- montaż nowej umywalki z przepływowym pogrzewaczem wody w pomieszczeniu chlorowni,
- montaż prysznica bezpieczeństwa z oczomyjką (opcjonalnie),
- montaż nowego wpustu podłogowego w pomieszczeniu chlorowni,
- ułożenie terakoty w pomieszczeniu chlorowni,
- ułożenie glazury w pomieszczeniu chlorowni,
- montaż nowego wentylatora wyciągowego mechanicznego w pomieszczeniu chlorowni,
- uzupełnienie braków w tynku i pomalowanie pomieszczenia chlorowni,
- pomalowanie pozostałych pomieszczeń w budynku ujęcia wody,
- montaż 4 grzejników olejowych,
- montaż 2 osuszaczy powietrza,
- badania UDT,
- próby ciśnieniowe i płukanie instalacji,
- dezynfekcja wodociągu,
- badania wody,
- doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego.
1.2. Wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji:
a) Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi, sprawdzony przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawców budowlanych w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do uzyskania odpowiednich decyzji, pozwoleń i zezwoleń na realizację, przygotowania oferty oraz realizację robót budowlanych przez wykonawcę – w poszczególnych branżach - 5 egz.
b) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektów, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, sporządzona na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w poszczególnych branżach -5 egz.
c) Przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych - 2 egz.
d) Opracowanie/pozyskanie niezbędnych dokumentacji, raportów, opinii, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, map do celów projektowych, operatów, decyzji koniecznych do wykonania kompletnego zakresu przedmiotowego dokumentacji wynikających z powyższych punktów oraz wykonanie wszelkich prac lub czynności nie opisanych wyżej, a wynikających z przepisów szczególnych, niezbędnych do właściwego i kompleksowego wykonania zamówienia (należy traktować jako oczywiste).
e) Opracowanie wniosku zgłoszenia i uzyskanie potwierdzenia nie zgłoszenia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Lublinie
1.3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót.
2) informowania zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenia ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców.
3) informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami.
4) ograniczeniu przerw w dostawie wodny dla mieszkańców do minimum, w razie potrzeby zastępcze dostarczanie wody beczkowozami.
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej.
6) zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny.
7) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
8) wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny.
9) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, dzienników budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, niezbędnych świadectw kontroli jakości
10) sporządzenie kosztorysu powykonawczego na postawie opracowanego przedmiaru robót i ceny ofertowej.
11) zapewnienia objęcia funkcji kierownika budowy oraz robót budowlanych przez osobę pełniącą samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
12) roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
13) zakres zamówienia powinien być wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć użytkowanie ujęcia wody zgodnie z przeznaczeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297029,63
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297029,63
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297029,63
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bychawskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430515145
7.3.3) Ulica: ul. Rataja 6
7.3.4) Miejscowość: Bychawa
7.3.5) Kod pocztowy: 23-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty w zakresie rozdzielni elektrycznej zamierza zlecić podwykonawcy Jacek Łyś „Bezpieczny Dom” Zaraszów 84, 23-100 Bychawa,
- dostawę zestawu hydroforowego zamierza zlecić podwykonawcy ECOBE-TRADE Stankiewicz L. ul. Świętochowskiego 1b, 21-400 Lublin.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297029,63
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BYCHAWA
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Bychawa
- Drogi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja I/2025, obejmująca zadania: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wola Duża - etap I Przebudowa ul. Orzeszkowej w Bychawie - etap II
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.