Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105137/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00114829/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
- 2022/BZP 00068022/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00067973/01 - Wynik z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 35
1.5.8.) Numer faksu: +45 58 326 85 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3128e597-de22-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105137/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, przy czym Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części.1) Część nr 1 dotyczy – Wymiany 7 szt. okien dachowych w budynku położonym w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27.
Wymiana 7 szt. okien dachowych będzie odbywać się w dwóch pomieszczeniach na poddaszu budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
Prace remontowe będą polegały na:
a) Zdemontowaniu 9 szt. istniejących uszkodzonych okien dachowych drewnianych o wymiarach 78 x 118 cm.
b) Wykonaniu scalenia dwóch pojedynczych otworów okiennych o wymiarach 78 x 118 cm w jeden otwór okienny o wymiarach ok. 134 x 118 cm poprzez zastosowanie wymianu o długości całkowitej ok. 190 cm.
c) Zamontowaniu 7 sztuk nowych okien drewnianych w miejscu uszkodzonych wraz z obróbką zewnętrzną i wewnętrzną okien dachowych tj.
• 5 sztuk o wymiarach 78x118 cm z kołnierzem i dociepleniem okien,
• 2 sztuk o wymiarach 134x118 cm z kołnierzem i dociepleniem okien wraz z wykonaniem dwóch wymianów o wymiarach ok. 190 cm.
d) Malowaniu ścian skosów po obróbce wewnętrznej okien.
e) Dostarczeniu wszelkich niezbędnych atestów, gwarancji, instrukcji i itp.
f) Uprzątnięciu i wywiezieniu wszelkich zdemontowanych materiałów wraz z utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Roboty należy wykonać w taki sposób, aby nie prowadzić ich jednocześnie we wszystkich pomieszczeniach. Terminy udostępnienia pomieszczeń należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 został określony w:
− niniejszej SWZ,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji rozwiązań podanych we wskazanej dokumentacji, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w wycenie oraz w ofercie zapasów i dodatkowych kosztów − jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach – takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w odniesieniu do każdej części zamówienia udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia na okres min. 3 lat (36 miesięcy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po sprawdzeniu przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia chęci zapoznania się ze wskazaną dokumentacją przez Wykonawców. Zgłoszenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, należy dokonać nie później niż 2 (dwa) dni przed planowanym terminem zapoznania się z dokumentacją u Zamawiającego oraz nie później niż 4 (cztery) dni przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, poprzez wysłanie Zamawiającemu stosownej informacji za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez wykonawców wizji lokalnej, która przeprowadzona zostanie w odniesieniu do:
1) Części nr 1 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 10:00 – zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
2) Części nr 2 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 12:00– zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
UWAGA: Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 77222,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, przy czym Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części.2) Część nr 2 - Prace remontowe schodów zewnętrznych do Sali Okrągłej im. Lecha Bądkowskiego w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
Sala Okrągła im. Lecha Bądkowskiego wyposażona jest w dwa zewnętrzne biegi schodowe obłożone kamieniem.
Zakres prac naprawczych obejmować będzie w szczególności:
a) Balustrady:
• demontaż i montaż balustrad,
• piaskowanie oraz malowanie proszkowe balustrad w kolorze RAL zbliżonym do istniejącego – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
• wymiana dybli oraz nakrętek kołpakowych,
• wymiana śrub i nakrętek kołpakowych,
b) Schody:
• oczyszczenie kamienia na powierzchni schodów przy użyciu specjalistycznego urządzenia i zastosowaniu atestowanych środków czyszczących,
• impregnacja powierzchni schodów z płytek granitowych, przy czym impregnacja musi powodować efekt antypoślizgowy,
• wymiana pękniętych i uszkodzonych płytek granitowych,
• wymiana skrajnych płytek granitowych na płytki granitowe z naciętym kapinosem.
c) Spoczniki:
• skucie ręczne płytek kamiennych, wylewki i demontaż blachy okapowej na spocznikach,
• wyrównanie podłoża pod wykonanie izolacji poziomej z papy,
• wykonanie izolacji z papy podkładowej,
• montaż obróbki blacharskiej z blachy ocynkowanej,
• wykonanie wylewki cementowej wraz ze spadkiem do odpływu,
• ułożenie płytek granitowych o wymiarach,
• fugowanie i impregnacja powodująca efekt antypoślizgowy.
d) Tynki (dolne płaszczyzny schodów, podestu i policzki schodów):
• skucie tynków i przygotowanie podłoża,
• obróbka tynków na policzkach schodów i podestów w celu osiągnięcia powstania kapinosu dł. 1,5 cm,
• wykonanie naprawy uszkodzonych płaszczyzn betonowych i żelbetu w systemie typu ATLAS ADHER S, ATLAS FILER S, ATLAS ENDER S lub równoważnego, zgodnie z instrukcją producenta, z zastosowaniem zewnętrznej powłoki hydrofobowej, w szczególności:
− przygotowanie podłoża betonowego po przez oczyszczenie z warstw mogących osłabić przyczepność zaprawy tj. usunąć luźne i odspajające się warstwy betonu, mleczko cementowe oraz oczyścić je z kurzu, brudu, wapna, resztek farby itp.,
− podłoże betonowe będące w sposób znaczny zniszczone, zabrudzone bądź skorodowane chemicznie lub biologicznie należy poddać specjalnym zabiegom, takim jak piaskowanie, śrutowanie, frezowanie, odgrzybianie itp.,
− bezpośrednio przed nałożeniem zaprawy sczepnej, podłoże powinno być zwilżone wodą,
− odkryte powierzchnie elementów zbrojenia należy oczyścić np. metodą piaskową z rdzy i wszelkich innych zabrudzeń, powierzchnia musi być oczyszczona z nalotu rdzy oraz innych elementów działających rozdzielczo lub przyspieszających korozję,
− zbrojenie należy zabezpieczyć zaprawą sczepną i wykonać warstwę kontaktową na naprawianej powierzchni,
− wykonać warstwę naprawczą i wyrównawczą,
− wykonać zaprawę szpachlową na warstwie wyrównawczej,
− wykonać dwukrotne malowanie powierzchni tynku preparatem hydrofobowym powierzchni betonowych zgodnie z zaleceniami producenta, w kolorze RAL zbliżonym do istniejącego, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
UWAGA: Prace remontowe schodów należy prowadzić w taki sposób, aby w przypadku koniecznej ewakuacji osób przebywających na Sali Okrągłej umożliwić wyjście na zewnątrz z budynku na poziom parkingu.
Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo wygrodzony, zabezpieczony oraz oznakowany.
Prace remontowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP i PPOŻ. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 został określony w:
− niniejszej SWZ,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji rozwiązań podanych we wskazanej dokumentacji, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w wycenie oraz w ofercie zapasów i dodatkowych kosztów − jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach – takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w odniesieniu do każdej części zamówienia udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia na okres min. 3 lat (36 miesięcy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po sprawdzeniu przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia chęci zapoznania się ze wskazaną dokumentacją przez Wykonawców. Zgłoszenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, należy dokonać nie później niż 2 (dwa) dni przed planowanym terminem zapoznania się z dokumentacją u Zamawiającego oraz nie później niż 4 (cztery) dni przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, poprzez wysłanie Zamawiającemu stosownej informacji za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez wykonawców wizji lokalnej, która przeprowadzona zostanie w odniesieniu do:
1) Części nr 1 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 10:00 – zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
2) Części nr 2 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 12:00– zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
UWAGA: Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 105148,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. BUD-ROB SZPEK PAWEŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220546757
7.3.3) Ulica: ul. Mozarta 32
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-171
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141083,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.