Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2023/BZP 00576013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii budowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4a59aee-9ff9-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii budowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4a59aee-9ff9-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037710/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i awarii budowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/23/119/BU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej, obejmującej między innymi roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, ślusarskie, brukarskie i pozostałe z tej branży w rejonie 1.2. Przez świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej rozumie się techniczne utrzymanie nieruchomości objętych zamówieniem, stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała, a będących w zarządzie Zamawiającego – Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe (innych zarządców), poprzez wykonywanie następującego zakresu prac:
1) wykonywania drobnych napraw, remontów oraz bieżącej konserwacji nieruchomości (tj. budynków, lokali i terenów zewnętrznych – dróg dojazdowych, parkingów, chodników, placów zabaw itp.) w zakresie branży ogólnobudowlanej,
2) usuwanie awarii wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego w nieruchomościach objętych zamówieniem, wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 4a do Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wykaz ten będzie aktualizowany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia w przypadkach przejęcia przez Zamawiającego nowych nieruchomości w zarządzanie, przekazania dotychczasowych nieruchomości innemu zarządcy lub zmian przeznaczenia zarządzanych nieruchomości.
3. Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem opisany jest w załączniku nr 3 do Specyfikacji.
4. Zamawiający szacuje, że z całkowitej powierzchni nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego prace objęte niniejszym zamówieniem wykonywane będą na następujących powierzchniach nieruchomości:
1) 6 333,77 m2 w przypadku lokali mieszkalnych i budynków mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej mieszkalnej,
2) 703,75 m2 w przypadku budynków mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej usługowej,
3) 774,08 m2 w przypadku lokali / budynków usługowych i terenów zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315000-9 - Usługi budowlane
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 397093,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej, obejmującej między innymi roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, ślusarskie, brukarskie i pozostałe z tej branży w rejonie 2.2. Przez świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej rozumie się techniczne utrzymanie nieruchomości objętych zamówieniem, stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała, a będących w zarządzie Zamawiającego – Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe (innych zarządców), poprzez wykonywanie następującego zakresu prac:
1) wykonywania drobnych napraw, remontów oraz bieżącej konserwacji nieruchomości (tj. budynków, lokali i terenów zewnętrznych – dróg dojazdowych, parkingów, chodników, placów zabaw itp.) w zakresie branży ogólnobudowlanej,
2) usuwanie awarii wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego w nieruchomościach objętych zamówieniem, wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 4b do Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wykaz ten będzie aktualizowany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia w przypadkach przejęcia przez Zamawiającego nowych nieruchomości w zarządzanie, przekazania dotychczasowych nieruchomości innemu zarządcy lub zmian przeznaczenia zarządzanych nieruchomości.
3. Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem opisany jest w załączniku nr 3 do Specyfikacji.
4. Zamawiający szacuje, że z całkowitej powierzchni nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego prace objęte niniejszym zamówieniem wykonywane będą na następujących powierzchniach nieruchomości:
1) 6 985,40 m2 w przypadku lokali mieszkalnych i budynków mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej mieszkalnej,
2) 776,16 m2 w przypadku budynków mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej usługowej,
3) 526,21 m2 w przypadku lokali / budynków usługowych i terenów zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315000-9 - Usługi budowlane
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 421298,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440009,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440009,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440009,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POSCONTROL Piotr Matonóg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242821784
7.3.3) Ulica: ul. Cyniarska 10 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440009,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464807,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464807,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464807,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Jęczalik "ARBUD" (ARBUD)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Glahus Jakub Glaser
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240817560
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Staszica 8 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464807,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii w obiektach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.