Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490383/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy o zewnętrzny dźwig osobowy w ramach projektu pt. „Dostępny samorząd – granty”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORNIK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166514014
1.5.8.) Numer faksu: 166514007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajawornikpolski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski/public/postepowanie?postepowanie=383072091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy o zewnętrzny dźwig osobowy w ramach projektu pt. „Dostępny samorząd – granty”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47d92b37-76eb-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061559/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy o zewnętrzny dźwig osobowy w ramach projektu pt. „Dostępny samorząd – granty”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie jest realizowane w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162141,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku Urzędu Gminy o zewnętrzny dźwig osobowy, dostawa i montaż fabrycznie nowego podnośnika pionowego / windy osobowej – 1 szt. o napędzie hydraulicznym w nowo wybudowanym szybie windowym zewnętrznym na działce o nr ewid. 684/7 w m. Jawornik Polski . Planowana inwestycja polegająca na dobudowie windy zewnętrznej ma usprawnić komunikację i zapewnić dostęp do budynku przez osoby niepełnosprawne. Wejście do windy zaprojektowano z poziomu terenu. Z tego też poziomu użytkownik będzie miał możliwość dostania się na poziom parteru lub piętra.
2. Zakres robót obejmuje:
a) budowę zewnętrznego szybu windowego,
b) wykonanie niezbędnych instalacji oraz pomiarów wraz z protokołami badań i sprawdzeń (jeśli dotyczy); podłączenie windy do zasilania elektrycznego.
c) dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego łącznie z opłaceniem kosztów odbioru i rejestracji urządzenia oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ustawą Dźwig windy winien być wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dokumentacją eksploatacyjną potrzebną do uzyskania decyzji o dopuszczeniu dźwigu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego – w zakresie jakim jest to wymagane.
d) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie gwarancyjnych nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej.
e) Wykonanie przebudowy budynku zgodnie z dokumentacją techniczną.
f) Świadczenie usług serwisu i konserwacji.
3. Parametry windy zgodnie z projektem technicznym oraz:
• kabina dźwigu osobowego dostępna dla osób z niepełnosprawnością powinna mieć szerokość co najmniej 110 cm i długość 140 cm,
• po obu stronach kabiny powinny znajdować się ciągłe poręcze, a ich górna część powinna znajdować się na wysokości 90 cm.
• w celu ułatwienia dostępu do przycisków lub elementów sterowniczych w poręczy powinna być przerwa, jeżeli kabinowy panel sterujący znajduje się na tej samej ścianie.
• różnica poziomów podłogi kabiny dźwigu, zatrzymującego się na kondygnacji użytkowej i posadzki tej kondygnacji przy wyjściu z dźwigu nie powinna być większa niż 2 cm. (optymalnie do 1 cm),
• drzwi do kabiny powinny mieć szerokość min. 90 cm
• drzwi dźwigu powinny otwierać się i zamykać automatycznie,
• na ścianie przeciwnej do drzwi wejściowych należy umieścić lustro, na wysokości maksymalnie 40 cm od poziomu podłogi.
4. Wymagania dla zewnętrznego panelu sterującego:
• zewnętrzny panel sterujący należy umieścić na wysokości 80 – 120 cm od posadzki.
• sygnalizacja przyjazdu dźwigu osobowego:
przy każdych drzwiach do dźwigu należy umieścić sygnalizację świetlną i dźwiękową informującą, który dźwig osobowy przyjechał oraz w którą stronę zmierza, pojedynczy sygnał dźwiękowy powinien oznaczać wjazd do góry, podwójny zjazd na dół, wskazana jest również informacja słowna „w górę” i „na dół”,
• należy stosować panele z wypukłymi klawiszami.
5. Wymagania dla wewnętrznego panelu sterującego:
• panel sterujący w kabinie powinien być zamontowany na wysokości 80 – 120 cm nad podłogą i w odległości 50 cm od naroża kabiny.
• panel sterujący w kabinie powinien być umieszczony na ścianie następująco:
-w przypadku drzwi otwieranych centralnie powinien znajdować się po prawej stronie wejścia do kabiny;
-w przypadku drzwi otwieranych jednostronnie powinien znajdować się po stronie zgodnej z kierunkiem zamykania drzwi.
• przyciski piętrowe powinny znajdować się nad przyciskami alarmu i drzwi.
• przyciski pojedyncze powinny być ustawione w jednym rzędzie, pionowo lub poziomo (zalecane), odpowiednio: od dołu do góry przy układzie pionowym i od lewej w układzie poziomym,
• wewnętrzny panel sterujący powinien być wyposażony w dodatkowe oznakowanie dla osób niewidomych i niedowidzących (wypukłe opisy, cyfry lub symbole oraz oznaczenia w alfabecie Braille’a) oraz informację głosową,
• przycisk przystanku wyjściowego z budynku powinien wystawać 5 mm (±1mm) ponad pozostałe przyciski (zalecany kolor zielony).
6. Gwarancja: Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę udzielenia gwarancji na urządzenia na okres minimum 36 miesięcy liczoną od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca będzie dokonywał konserwacji i serwisu oraz ewentualnych napraw wraz z usuwaniem powstałych awarii przez okres wynikający z gwarancji. Części, które ulegną uszkodzeniu w okresie udzielonej gwarancji będą podlegały wymianie na koszt Wykonawcy w ramach udzielonej gwarancji. Wykonawca będzie dokonywał przeglądów w terminach i zakresach określonych przez producenta oraz w zakresie wynikającym z przepisów Inspektora Dozoru Technicznego. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem Urzędu Gminy
Uwaga: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.
7. Uszczegółowienie zapisów dot. przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
8. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki nr 7, 9, 10 do SWZ
9. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączona dokumentacją projektową poleceniami Zamawiającego oraz sztuka budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa
10. Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający zobowiązuje wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
12. Zamawiający zobowiązuje wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postepowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści swz. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obwiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. Każdy taki przypadek musi być udokumentowany ze wskazaniem podstawy prawnej i opisu stanu faktycznego.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
15. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 znajdują się w rozdziale XVII.1 niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286352,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286352,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTMED SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700
7.3.3) Ulica: Sw. Antoniego 18 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż dźwigu, WT LIFT sp. z o.o., 31-213 Kraków, ul. Turystyczna 6/45
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286352,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-15INNE PRZETARGI JAWORNIK POLSKI
więcej: przetargi JAWORNIK POLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.