Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy.
Oznaczenie sprawy: DNZP.261.2.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011513343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow@zgn-praga-pn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieszkaniowym zasobem oraz powierzonym zasobem nieruchomości m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy.Oznaczenie sprawy: DNZP.261.2.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1551e0e9-7ddb-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015859/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Czyszczenie pustostanów, strychów, piwnic w zarządzanych budynkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNZP.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569104,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę opróżniania lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic i korytarzy piwnicznych, strychów w budynkach stanowiących w 100% własność m.st Warszawy oraz lokali mieszkalnych, użytkowych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi, będących własnością m.st. Warszawy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Opróżnianie wskazanych lokali i pomieszczeń poprzez wyniesienie wszystkich ruchomości (gabaryty, gruz, sprzęt TV i agd, rzeczy osobiste it.p. na miejsce wskazane przez Zamawiającego bądź podstawionych do załadunku kontenerów, na posesjach położonych na terenie Dzielnicy Praga Północ, z przestrzeganiem następujących wymagań szczegółowych:
- opróżnianie dokonywane będzie w miarę potrzeb, na pisemne zlecenie Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2-5 przekazane pisemnie e-mailem faksem. Przyjęcie zamówienia Wykonawca potwierdza w dniu otrzymania zlecenia, a jeżeli nie będzie to możliwe, najpóźniej do godziny 10.00 dnia następnego;
- prace związane z opróżnianiem wskazanych miejsc będą prowadzone w sposób nieuciążliwy dla mieszkańców budynku, z którego będą wynoszone;
- w/w prace odbywać się będą w godz. 7.30 - 15.00.
Przedmiot zamówienia obejmuje również podstawienie w sytuacjach wskazanych przez Zamawiającego kontenerów na przedmioty z opróżnianych lokali w ilości 80 sztuk o pojemności 7m³ na własny koszt - koszt wkalkulowany w cenę za oczyszczenie 1m2 powierzchni. Podstawianie kontenerów będzie dokonywane w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Opróżnianie ich w ramach ceny ofertowej.
Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779), w tym jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków określonych w art. 27, zaś jako posiadacz odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 19 zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków określonych w art. 26.
Wykonawca jako posiadacz odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) zobowiązany jest – po usunięciu wszystkich odpadów znajdujących się w pustostanach wskazanych przez Zamawiającego do postępowania z w/w odpadami zgodni postanowieniami w/w ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODEX-POL Adam Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5731728552
7.3.3) Ulica: ul. Orłowska 5/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-571
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie oraz jednostek podległych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcją dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 20/22 m 7 (ADK-4), część nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 części
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2025 r.
- "Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14 oraz pomieszczeń użytkowanych przez Urząd w innych budynkach"
więcej: Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.