Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539321/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola
z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000985591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 640 6356
1.5.8.) Numer faksu: 55 640 6356
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp1@mgzosztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkolaz Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9dac5ec-9515-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00539269/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP1.271.1.2023.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im.Kubusia Puchatka w Sztumie w celu organizacji wyżywienia dla uczniów i pracowników przedszkola oraz Publicznego
Żłobka w Sztumie.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
b) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy
stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa jaj przypraw, makaronów, kasz i innych produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola zOddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w celu organizacji wyżywienia dla uczniów i pracowników
przedszkola oraz Publicznego Żłobka w Sztumie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy
stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15411100-3 - Olej roślinny
15611000-4 - Ryż łuskany
15612100-2 - Mąka pszenna
15851000-8 - Produkty mączne
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im.Kubusia Puchatka w Sztumie w celu organizacji wyżywienia dla uczniów i pracowników przedszkola oraz Publicznego
Żłobka w Sztumie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy
stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221300-9 - Warzywa liściaste
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 96700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94693,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100459 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94693,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia "U Stacha" Stanisław Remlein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791283444
7.3.3) Ulica: Chopina
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA U "STACHA" Stanisław Remlein
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA U "STACHA" Stanisław Remlein
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94693,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75587,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92484,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75587,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia U Stacha Stanisław Remlein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791283444
7.3.3) Ulica: Chopina
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA U "STACHA" Stanisław Remlein
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA U "STACHA" Stanisław Remlein
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75587,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75805 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90210,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia U Stacha Stanisław Remlein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791283444
7.3.3) Ulica: Chopina
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA U "STACHA" Stanisław Remlein
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA U "STACHA" Stanisław Remlein
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75805 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sztumie wraz z innymi robotami budowlanymi
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Sztum.
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i dostawa materiałów do pracy oraz zajęć w ramach projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Sukcesywna i cykliczna dostawa artykułów spożywczych dla Ministerstwa Zdrowia.
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 6 części
- Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.