Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267897/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00276266/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00279979/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14
1.5.2.) Miejscowość: Kup
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74925ee1-45fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267897/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług odbioru i transportu odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania.2. Miejsce wytwarzania odpadów:
1) Obiekt nr 1: Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup
2) Obiekt nr 2: Szpital Rehabilitacyjny w Pokoju, ul. Namysłowska 22, 46-034 Pokój
3) Obiekt nr 3: Ambulatorium, ul. Korfantego 1A, 4-080 Chróścice (POZ)
3. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 29 600 kg rocznie.
4. Określone ilości odpadów są orientacyjne i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy.
5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiste ilości odebranych odpadów.
6. Kody i rodzaje odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego wg grup ustalonych w Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10)- Przedmiotem zamówienia jest:
Kod Rodzaje odpadów Orientacyjna ilość
18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03*) 29 600
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82*
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03*
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08*
18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
7. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie ilości odebranych odpadów mierzonych w kg bez względu na rodzaj odpadów. Ważenie odpadów będzie odbywać się każdorazowo w workach, na wadze umiejscowionej w magazynie składowania odpadów w obecności pracownika Zamawiającego.
8. Rozliczenie prowadzone będzie w cyklach miesięcznych. Transport odpadów ze Szpitala w Kup, ze Szpitala w Pokoju i z Ambulatorium w Chróścicach do miejsca ich utylizacji odbywać się będzie na koszt i środkami transportowymi Wykonawcy. Odbiór odpadów winien odbywać się:
1) dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup,
2) minimum jeden raz na dwa tygodnie w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Rehabilitacyjnym w Pokoju
3) minimum raz w miesiącu w godzinach od 8:00 do 16:00 z punktu odbioru odpadów w Ambulatorium w Chróścicach.
9. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia (formularz cenowy) harmonogramu odbioru odpadów dla wszystkich lokalizacji objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram winien zawierać informacje o dniach tygodnia, w których przewidziane będą odbiory odpadów – zgodnie z częstotliwością wskazaną w ust. 8.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzić szczegółową rejestrację przewożonych odpadów medycznych i potwierdzać przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadu wygenerowanej przez Zamawiającego w systemie BDO, z wyszczególnianiem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ilości (w kg).
12. Pojazdy Wykonawcy winny spełniać wymogi ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 154, 875) oraz europejskiej umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych ADR,
13. Kierowcy Wykonawcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu towarów niebezpiecznych.
14. Wykonawca zapewnia realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w tym art. 20 ust. 2 i 6, który zobowiązuje przyszłego posiadacza do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego na obszarze województwa opolskiego lub poza województwem, jednakże w możliwie jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973) i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami ww. ustaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 207200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług odbioru i transportu odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania.2. Miejsce wytwarzania odpadów:
1) Obiekt nr 1: Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup
3. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 400 kg rocznie.
4. Określone ilości odpadów są orientacyjne i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy.
5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiste ilości odebranych odpadów.
6. Kody i rodzaje odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego wg grup ustalonych w Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10)- Przedmiotem zamówienia jest:
Kod Rodzaje odpadów Orientacyjna ilość
07 01 09 Zużyte sorbenty i osady pofiltracyjne zawierające związki chlorowców 400
7. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie ilości odebranych odpadów mierzonych w kg bez względu na rodzaj odpadów. Ważenie odpadów będzie odbywać się każdorazowo w workach, na wadze umiejscowionej w magazynie składowania odpadów w obecności pracownika Zamawiającego.
8. Rozliczenie prowadzone będzie w cyklach miesięcznych. Transport odpadów ze Szpitala w Kup, do miejsca ich utylizacji odbywać się będzie na koszt i środkami transportowymi Wykonawcy. Odbiór odpadów winien odbywać się:
minimum raz w miesiącu w godzinach od 8:00 do 16:00 z punktu odbioru odpadów Kup.
9. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia (formularz cenowy) harmonogramu odbioru odpadów dla wszystkich lokalizacji objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram winien zawierać informacje o dniach tygodnia, w których przewidziane będą odbiory odpadów – zgodnie z częstotliwością wskazaną w ust. 8.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzić szczegółową rejestrację przewożonych odpadów medycznych i potwierdzać przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadu wygenerowanej przez Zamawiającego w systemie BDO, z wyszczególnianiem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ilości (w kg).
12. Pojazdy Wykonawcy winny spełniać wymogi ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 154, 875) oraz europejskiej umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych ADR,
13. Kierowcy Wykonawcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu towarów niebezpiecznych.
14. Wykonawca zapewnia realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w tym art. 20 ust. 2 i 6, który zobowiązuje przyszłego posiadacza do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego na obszarze województwa opolskiego lub poza województwem, jednakże w możliwie jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973) i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami ww. ustaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222816,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228571,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222816,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONDIS Medison Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONDIS Medison Chrzanów Sp. z o. o. oraz PROMAROL-PLUS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262478042
7.3.3) Ulica: ul. Puszkina 41
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222816,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 2 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI KUP
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.