Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00009369/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
- 2023/BZP 00115762/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 172240146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b3453d-71fe-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 351271,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259460,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I SPRZĘT MEDYCZNY DO ODSYSANIA I ZBIÓRKI WYDZIELIN (Załącznik Nr 2.1.)W pakiecie został opisany między innymi taki asortyment, jak: wkłady workowe jednorazowego użytku, igły do punkcji mostka, zestawy do punkcji mostka, zestawy do paracentezy i toracentezy, dreny, worki na wymiociny oraz wydzielinę, kanki ortopedyczne, zestawy do drenażu klatki piersiowej, ochraniacze rany, proszek żelujący.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 93790,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II ZESTAWY CHIRURGICZNE (Załącznik Nr 2.2.)W skład pakietu wchodzi między innymi taki asortyment jak: sterylne dreny brzuszne, katetery do odsysania typu Redon, zgłębniki żołądkowe, zestawy do kaniulacji dużych naczyń metoda Seldingera, zestaw do szynowania wewnętrznego moczowodów, kateter do embolektomii i trombektomii, zestawy do udrażniania dróg żółciowych, zestawy do drenażu przeskórnego, katetery do plastyki dróg żółciowych, zestawy do cystostomii, igła do nefrostomii
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET III ZESTAWY MEDYCZNE (Załącznik Nr 2.3.)W skład pakietu wchodzi między innymi taki asortyment, jak: zestawy jednorazowych woreczków ekstrakcyjnych do zabiegów laparoskopowych, zestawy do opaskowania żylaków przełyku, urządzenie do zakładania gumowych podwiązek na żylaki odbytu
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET IV ELEKTRODY DO DIATERMII VIO 3, 300 S ORAZ 200 S (Załącznik Nr 2.4.)Pakiet składa się z dwóch pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10920,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET V DRENY DO POMPY JEDNOROLKOWEJ (Załącznik Nr 2.5.)4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET VI NARZĘDZIA LAPAROSKOPOWE (Załącznik Nr 2.6.)W skład pakietu wchodzą narzędzia do uszczelniania i rozdzielania naczyń
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET VII DRENY DO LAPAROSKOPU (Załącznik Nr 2.7.)4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET VIII ASORTYMENT PROKTOLOGICZNY (Załącznik Nr 2.8.)W skład pakietu wchodzi między innymi taki asortyment jak: anoskop proktologiczny jednorazowy, rurka sigmoidoskopowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101185,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101185,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101185,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beryl Med Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786998
7.3.3) Ulica: ul. Łopuszańska 36 bud. 14C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101185,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72333,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72333,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72333,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balton Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536 00 15 638
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 7/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72333,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20034,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20034,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN - MED Spółka Cywilna Dominiki Siekierski Sławomir Naparty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: ul. Franciszkańska 104/112
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20034,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11910,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11910,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11910,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-008-50-40
7.3.3) Ulica: Al. rzeczypospolitej 14 lok. 2.8.
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11910,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20908,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20908,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20908,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272647050
7.3.3) Ulica: ul. jutrzenki 118
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20908,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128304,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128304,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128304,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 10 00 289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128304,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15517,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15517,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15517,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLYMPUS Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15517,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN - MED Spółka Cywilna Dominik Siekierski Sławomir Naparty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: ul. Franciszkańska 104/112
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-03 do 2023-02-02INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Wykonanie dokumentacji projektowo - budowlanej dla zadania pn. Zabezpieczenie osuwiska nr ewid. 18-10-042-152847 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 1 547R Albigowa - Handzlówka w m. Handzlówka.
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa - Handzlówka od km 3+199 do km 3+222 w związku z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego obiektu inżynierskiego w miejscowości Handzlówka".
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- STERYLNE WYROBY MEDYCZNE DO ZABIEGÓW W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO LECZENIA RAN W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Leki onkologiczne, leki, wyroby medyczne i żywność specjalnego przeznaczenia - 17 Pakietów
- Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawy testów do oznaczeń glukozy/33_2025/
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.