Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523185532
1.5.8.) Numer faksu: 523152693
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.mogilno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce743845-6961-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000270/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach środków Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZA.271.19.2021.WFE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310287,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę tamburu wieży ciśnień wraz ze zbiornikiem stalowym oraz odbudowę wieży ciśnień.Rozbiórka obejmuje demontaż istniejącego poszycia betonowego dachu i tamburu, demontaż konstrukcji dachu oraz demontaż zbiornika wodnego.
W ramach odbudowy powstanie nowa płyta podporowa tamburu, mury tamburu, płyta zamykająca tambur oraz dach stożkowy. Instalacje wodociągowe, wentylacyjne i elektryczne
pozostają bez zmian.
Zakres prac obejmuje także wykonanie prac remontowych wieży ciśnień w Mogilnie. W ramach remontu należy rozebrać i wykonać tynki wewnętrzne, uzupełnić i poprawić gzyms ceglany,
wymienić uszkodzone cegły, wykuć z muru stalowe ościeżnice i kraty okienne, zamontować nowe okna, odświeżyć stolarkę drzwiową, wykonać i zamontować nowe schody wewnętrzne,
oczyścić mur ceglany z zanieczyszczeń oraz uzupełnić spoiny muru.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac przy zagospodarowaniu terenu działki polegający na: utwardzenie terenu wokół wieży ciśnień z kostki betonowej „starobruk” ograniczonej obrzeżem trawnikowym, poprawę siatki i słupków ogrodzenia, montażu bramy wjazdowej przesuwnej stylowej o długości 4,5 m i wysokości 1,5 m oraz montaż 1 szt. pojemnika do segregacji śmieci trójkomorowego o pojemności komór 120 l każda.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 303354,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje roboty naprawcze przy figurze, kolumnie i cokole pomnika Matki Boskiej w Targownicy polegające na delikatnym oczyszczeniu złuszczającej się farby, naprawie tynków,pomalowanie figury Matki Boskiej w kolorystyce nawiązującej do istniejącej.
Renowację istniejącego ogrodzenia poprzez oczyszczenie ze starych powłok malarskich i ponowne pomalowanie w kolorze czerwono-złotym.
Wykonanie uchwytów stalowych do flag (4 szt.), malowanych proszkowo na czarno.
Renowację donic poprzez oczyszczenie złuszczonej farby i poprawieniu tynku oraz pomalowanie na kolor biały, zasadzenie 2 szt. żywotników oraz oczyszczenie nawierzchni płyt chodnikowych oraz ich wyfugowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
4.5.5.) Wartość części: 6933,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486616,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486616,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486616,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECAL SPÓŁKA Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338068
7.3.3) Ulica: UL. PIĘKNA 15
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-303
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486616,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22512,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22512,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22512,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKOŃ LEONARDA STUDIO ARTYSTYCZNO KONSERWATORSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092455039
7.3.3) Ulica: UL. KS SKORUPKI 11/10
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-156
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leonarda Okoń STUDIO ARTYSTYCZNO KONSERWATORSKIE
jakie przetargi wygrała firma
Leonarda Okoń STUDIO ARTYSTYCZNO KONSERWATORSKIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22512,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.