eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoRozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523185532

1.5.8.) Numer faksu: 523152693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mogilno.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce743845-6961-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000270/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbiórka i odbudowa wieży ciśnień w Mogilnie oraz renowacja pomnika Matki Boskiej w Targownicy stanowiących obiekty ogólnodostępnej infrastruktury dziedzictwa lokalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach środków Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZA.271.19.2021.WFE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310287,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę tamburu wieży ciśnień wraz ze zbiornikiem stalowym oraz odbudowę wieży ciśnień.
Rozbiórka obejmuje demontaż istniejącego poszycia betonowego dachu i tamburu, demontaż konstrukcji dachu oraz demontaż zbiornika wodnego.
W ramach odbudowy powstanie nowa płyta podporowa tamburu, mury tamburu, płyta zamykająca tambur oraz dach stożkowy. Instalacje wodociągowe, wentylacyjne i elektryczne
pozostają bez zmian.
Zakres prac obejmuje także wykonanie prac remontowych wieży ciśnień w Mogilnie. W ramach remontu należy rozebrać i wykonać tynki wewnętrzne, uzupełnić i poprawić gzyms ceglany,
wymienić uszkodzone cegły, wykuć z muru stalowe ościeżnice i kraty okienne, zamontować nowe okna, odświeżyć stolarkę drzwiową, wykonać i zamontować nowe schody wewnętrzne,
oczyścić mur ceglany z zanieczyszczeń oraz uzupełnić spoiny muru.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac przy zagospodarowaniu terenu działki polegający na: utwardzenie terenu wokół wieży ciśnień z kostki betonowej „starobruk” ograniczonej obrzeżem trawnikowym, poprawę siatki i słupków ogrodzenia, montażu bramy wjazdowej przesuwnej stylowej o długości 4,5 m i wysokości 1,5 m oraz montaż 1 szt. pojemnika do segregacji śmieci trójkomorowego o pojemności komór 120 l każda.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 303354,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje roboty naprawcze przy figurze, kolumnie i cokole pomnika Matki Boskiej w Targownicy polegające na delikatnym oczyszczeniu złuszczającej się farby, naprawie tynków,
pomalowanie figury Matki Boskiej w kolorystyce nawiązującej do istniejącej.
Renowację istniejącego ogrodzenia poprzez oczyszczenie ze starych powłok malarskich i ponowne pomalowanie w kolorze czerwono-złotym.
Wykonanie uchwytów stalowych do flag (4 szt.), malowanych proszkowo na czarno.
Renowację donic poprzez oczyszczenie złuszczonej farby i poprawieniu tynku oraz pomalowanie na kolor biały, zasadzenie 2 szt. żywotników oraz oczyszczenie nawierzchni płyt chodnikowych oraz ich wyfugowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

4.5.5.) Wartość części: 6933,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486616,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486616,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486616,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECAL SPÓŁKA Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338068

7.3.3) Ulica: UL. PIĘKNA 15

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-303

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486616,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22512,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22512,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22512,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKOŃ LEONARDA STUDIO ARTYSTYCZNO KONSERWATORSKIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092455039

7.3.3) Ulica: UL. KS SKORUPKI 11/10

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-156

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22512,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający uwzględnił w postępowaniu wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy p.z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.