Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021026/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068349 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fredry12
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.poznan@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania wynikające z polityki państwa w szczególności w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77707148-8aea-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011058/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi technicznego nadzoru budowlanego, inwestorskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021026/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POZ.WOP.260.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96220,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, budowlanymi i konserwatorskimi przy obiekcie zabytkowym – budynku gorzelni, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 2560/A z dnia 22.09.1995r., znajdującego się na działce numer 72/20 w miejscowości Kwilcz, powiat międzychodzki.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 21240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi trzonu komina ceramicznego przy budynku gorzelni, znajdującym się na działce numer 539/2 w miejscowości Lewków, gmina Ostrów Wlkp.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 7230,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi budynku dworu, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 2112/A, znajdującego się na działce numer 130/13 w miejscowości Górka, gmina Oborniki.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 16060,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi budynku pałacu, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 762/WLKP./A, znajdującego się na działce numer 110/6 w miejscowości Jabłonna, gmina Rydzyna.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 22170,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy budynku dworu, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1735/A z 05.11.1975 i 536/WLKP.A z 27.08.2007r., znajdującego się w miejscowości Uchorowo, gmina Murowana Goślina.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 29520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maripol Firma Konsultingowo - Handlowa Maria Niwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720357605
7.3.3) Ulica: Drobnika 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maripol Firma Konsultingowo - Handlowa Maria Niwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720357605
7.3.3) Ulica: Drobnika 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maripol Firma Konsultingowo - Handlowa Maria Niwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720357605
7.3.3) Ulica: Drobnika 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maripol Firma Konsultingowo - Handlowa Maria Niwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720357605
7.3.3) Ulica: Drobnika 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maripol Firma Konsultingowo - Handlowa Maria Niwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720357605
7.3.3) Ulica: Drobnika 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARIA NIWIŃSKA MARIPOL FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawy mięsa drobiowego.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Boruja Kościelna - Boruja Nowa - gr. gminy Nowy Tomyśl w zakresie budowy ścieżki rowerowej- etap II
- Zakup, dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
- Dostawy ryb i konserw rybnych
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 432 odcinek Leszno - Trzebania
- Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w Filii n r 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Zawodowcy w Powiecie Pszczyńskim - nowoczesna infrastruktura kształcenia zawodowego. Roboty budowlane.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania ,,Modernizacja stadionu Akademii Sztuki Wojennej".
- ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury oczyszczania ścieków na terenie gminy Baranów Sandomierski"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 401 Żłobizna
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja centrum Myszkowa - Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10: cz. 1- sanitarna, cz. 2 - elektryczna, cz. 3 - teletechniczna.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.