Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00661658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa dotycząca opracowania projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-702c0848-ec58-477f-8c41-71f94cdd62941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa dotycząca opracowania projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702c0848-ec58-477f-8c41-71f94cdd6294
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066296/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.129 Opracowanie projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski, w tym: projekt graficzny strony internetowej,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR-I.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84780 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie projektu graficznego strony internetowej poświęconej tematyce GOZ, wraz ze współpracą przy wdrożeniu projektu, nadzór graficzny na etapie wykonania i funkcjonowania strony oraz wykonanie projektów graficznych elementów identyfikacji wizualnej takich jak: logo GOZ, Key Visual (KV), oryginalny znak / emblemat identyfikujący GOZ w Małopolsce i motyw bohatera GOZ wraz z dokumentem zawierającym kompleksowy zbiór zasad, specyfikacji i wytycznych dotyczących używania w/w elementów identyfikacji wizualnej, w tym kolorów, typografii, ikonografii, układów treści.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1D do swz.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający określa, że wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanych utworów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 104 279,40 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (na portalu e Zamówienia) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 10 stycznia 2025 r. o godzinie 10:15.
W postępowaniu zostały złożone cztery oferty:
Oferta nr 1. FORETO Michał Kochański, ul. Sienkiewicza 11/1, 80-227 Gdańsk, cena: 64 102,68 zł
Oferta nr 2. CG2 Sp. z o.o., ul. Drobiarska 2A, 45-410 Opole, cena 186 714,00 zł
Oferta nr 3. XO MEDIA Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław, cena: 27 200,00 zł
Oferta nr 4. Lemonade Studio Sp. z o.o., ul. Lipowa 3/507, 30-702 Kraków, cena: Przed poprawą: 134 143,80 zł; Po poprawie: 133 639,80 zł.
Oferta nr 1 złożona przez FORETO Michał Kochański, ul. Sienkiewicza 11/1, 80-227 Gdańsk, oferta nr 3 złożona przez XO Media Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław oraz oferta nr 4 złożona przez Lemonade Studio Sp. z o.o., ul. Lipowa 3/507, 30-702 Kraków zostały odrzucone.
Jedyna, zatem w postępowaniu oferta złożona przez CG2 Sp. z o.o., ul. Drobiarska 2A, 45-410 Opole zawierająca cenę wynoszącą 186 714,00 zł brutto, znacznie przewyższała kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia wynoszącą 104 279,40 zł brutto.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych podjął decyzję, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie mógł on zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186714,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.