Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014676/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00014676/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014676/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014676/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014676/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017261/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-13
- 2021/BZP 00018566/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00019856/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00020583/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068531 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gminagrodek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76216554-7e77-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005038/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Gródek nad Dunajcem” realizowany w ramach RPO Województwa Małopolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014676/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – sprzęt komputerowy, wg zestawienia:1. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Gródku nad Dunajcem:
1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 1
2) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 9
3) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 9
4) Komputer z oprogramowaniem - szt. 16
5) Oprogramowanie biurowe - szt. 1
6) Oprogramowanie wspierające komunikację + tablet + wzmocnione etui - szt. 1
2. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Podolu-Górowej:
7) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 8
8) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 2
9) Laptop z oprogramowaniem - szt. 9
10) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 1
11) Listwa zasilająca - szt. 9
3. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Jelnej:
12) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 6
13) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe - szt. 1
14) Tablet - szt.1
15) Elektroniczny nośnik pamięci przeznaczony do stosowania z telefonami i tabletami - szt.1
16) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt.3
17) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1
4. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Lipiu:
18) Serwer - szt.1
19) Dysk SSD 1TB do macierzy - szt.2
20) Licencja serwerowa - szt. 1
21) Licencje dostępowe do serwera - szt.16
22) Komputery - szt. 16
23) Monitory - szt. 16
24) Oprogramowanie biurowe - szt. 16
25) Oprogramowanie do ochrony przed niepożądanymi treściami z internetu - szt. 1
26) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 1
27) Przygotowanie serwera i uruchomienie pracowni - szt. 1
28) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 1
29) Nośnik pamięci - szt. 6
5. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Przydonicy:
30) Serwer - szt.1
31) Dyski do macierzy RAID serwera - szt. 2
32) Licencja serwerowa - szt. 1
33) Licencje dostępowe do serwera - szt. 16
34) Komputery - szt. 16
35) Monitory - szt. 16
36) Oprogramowanie biurowe - szt. 16
37) Oprogramowanie do ochrony przed niepożądanymi treściami z internetu - szt.1
38) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 1
39) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt.1
40) Laptop z oprogramowaniem - szt. 3
6. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rożnowie:
41) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 12
42) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt.1
43) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 1
44) Ploter - szt.1
45) Drukarka 3D - szt.1
46) Urządzenie wielofunkcyjne - szt.1
47) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1
48) Tablet - szt. 8
49) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 5
50) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3a i 3b do niniejszej SWZ - Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu oraz CPU i GPU Benchmark.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30234200-0 - Dyski optyczne
30234600-4 - Pamięć flash
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 318314,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – sprzęt multimedialny, wg zestawienia:1. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Podolu-Górowej:
1) Monitor interaktywny - szt. 1
2) Aparat fotograficzny - szt. 9
2. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Jelnej:
3) Projektor multimedialny – szt. 1
3. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Lipiu:
4) Projektor multimedialny - szt. 1
5) Uchwyt sufitowy do projektora z montażem - szt. 2
4. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Przydonicy:
6) Radioodtwarzacz - szt. 1
7) Monitor interaktywny - szt. 3
5. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rożnowie:
8) Monitor dotykowy - szt. 1
9) Monitor interaktywny - szt. 1
10) Aparat fotograficzny - szt. 1
11) Głośnik przenośny - szt. 1
12) Radioodtwarzacz - szt. 1
13) Monitor interaktywny - szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3a i 3b do niniejszej SWZ - Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu oraz CPU i GPU Benchmark.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32342412-3 - Głośniki
32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 51951,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47315
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56570,33
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47315
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dreamtec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606
7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-224
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47315,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.