eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzwolaPRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109004L W MIEJSCOWOŚCI DZWOLA W KM OD 0+000 DO KM 0+606,3



Ogłoszenie z dnia 2022-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109004L W MIEJSCOWOŚCI DZWOLA
W KM OD 0+000 DO KM 0+606,3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzwola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowość: Dzwola

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8752215

1.5.8.) Numer faksu: 15 8752223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugdzwola.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109004L W MIEJSCOWOŚCI DZWOLA
W KM OD 0+000 DO KM 0+606,3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b82e812-598e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023246/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109004L W MIEJSCOWOŚCI DZWOLA W KM OD 0+000 DO KM 0+606,3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309218/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektowana przebudowa drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu nowej konstrukcji drogowej wraz z regulacją łuków poziomych oraz pionowych. Zostanie ona dostosowana do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. W oparciu o odkrywki robocze oraz wykonane badania dynamiczne projektuje się wykonanie drogi w dwóch częściach. Na całym odcinku zaprojektowano wykonanie korekty szerokości drogi z jej regulacją do 5,0 m. Po lewej stronie drogi zaprojektowano odwodnienie linowe w postaci ścieku, który zostanie usytuowany między krawędzią nawierzchni asfaltowej, a krawędzią projektowanej opaski utwardzonej o szerokości 1,5 m. W km 0+606,3 zaprojektowano przebudowę istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową. Będzie ono polegało na wykonaniu regulacji łuków poziomych i pionowych oraz na wykonaniu prawidłowego odwodniania korony drogi poprzez zastosowanie wpustów ulicznych przy krawędzi jezdni. Wpusty zostaną wpięte do projektowanego kolektora deszczowego, który będzie odprowadzał wodę opadową do rzeki. Dzwola. Na całym przedmiotowym odcinku projektuje się wykonanie utwardzonych zjazdów indywidualnych i publicznych do granicy pasa drogowego. Istniejące pobocza zostaną dostosowane do projektowanej niwelety drogi i wykonane jako gruntowe.
W miejscach gdzie projektowana przebudowa drogi będzie łączyć się z pozostałymi sieciami dróg zaprojektowano frezowanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach (przy skrzyżowaniach) o długości około 10 m, aby zachować istniejącą wysokość niwelety drogowej.

ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE
-przebudowa jednojezdniowej dwupasowej drogi gminnej,
-przebudowa skrzyżowania
-wykonanie elementów odwodnienia

Początek projektowanego do przebudowy drogi znajduje się na granicy działki drogi gminnej nr 109014L i drogi krajowej nr 74 rozpoczyna się od km 0+000, a koniec znajduje się w km 0 + 606,3 na skrzyżowaniu z drogą powiatową. Warstwy nawierzchni zaprojektowano w oparciu o wykonane odkrywki roboczych w terenie oraz w oparciu o własne pomiary dynamiczne. Dostosowane są do obciążenia i natężenia ruchem oraz do bezpieczeństwa ruchu na przedmiotowej drodze. Przebieg projektowanej drogi w planie dostosowano do istniejącego korytarza drogi z niezbędnymi korektami w celu dostosowania do wymagań dla założonej klasy technicznej i potrzeb eksploatacyjnych.
Dla projektowanej przebudowy drogi przyjęto następujące podstawowe parametry techniczne:

-Klasa techniczna – od km 0 + 000 do km 0 + 606,3 droga gminna klasy D
-Prędkość projektowa – 50 km/h
-Kategoria ruchu KR2
-Podstawowy przekrój poprzeczny: szlakowy
-Szerokość jezdni na odcinku prostym – 5,0 m
-Szerokość pasa ruchu w planie na odcinku prostym – 5,0 m
-Pobocza szerokości 1,5 oraz 0,75 m utwardzone/trawiaste
-Pochylenie podłużne zgodnie z profilem podłużnym
-Pochylenie poprzeczne – 2 % daszkowe
-dostępność drogi – droga gminna publiczna nieograniczona
-warunki gruntowo - wodne dobre;
-droga jednojezdniowa, jednopasowa, dwukierunkowa

Konstrukcja drogi na całym odcinku od km 0 + 000 do km 0 + 606,3
-Wykonanie koryta o grubości 30 cm na poszerzeniu
-W-wa stabilizacyjna gruntu cementem Rm = 2,5 MPa o grubości 15 cm na poszerzeniu
-W-wa dolnej podbudowy o grubości 15 cm. Kruszywo frakcji 31,5/63 mm na poszerzeniu
-W-wa dolnej podbudowy o grubości 8 cm. Kruszywo frakcji 0/31,5 mm na poszerzeniu
-Siatki na łączeniu istniejącej nawierzchni z projektowaną o wytrzymałości 120/200 kN/m
-W-wa wzmocnienia konstrukcji nawierzchni wykonana na całej szerokości drogi z kruszywa otaczanego asfaltem (4,5% lepiszcza) frakcji 0/31,5 mm o grubości 10 cm.
-W-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 35/50 –grubość 4 cm
-Warstwa górna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 – grubość 3 cm

Konstrukcja opaski drogowej o szerokości 1,2 m
-W-wa stabilizacyjna gruntu cementem Rm = 2,5 MPa o grubości 15 cm
-W-wa górnej podbudowy o grubości 12 cm. Kruszywo frakcji 0/31,5 mm
-W-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 35/50 – grubość 4 cm
-Warstwa górna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 – grubość 3 cm
-Wykonanie ścieku liniowego na ławie betonowej (zbrojonej) z mieszanki C12/15
Konstrukcja zjazdów indywidualnych i publicznych
-W-wa stabilizacyjna gruntu cementem Rm = 2,5 MPa o grubości 12 cm
-W-wa górnej podbudowy o grubości 15 cm. Kruszywo frakcji 0/31,5 mm
-Warstwa górna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 – grubość 5 cm
lub (w zależności od lokalizacji)
-Warstwa górna z wibroprasowanej kostki betonowej na podsypce cem-piaskowej 5 cm

W ramach zadania przewidziano przebudowę drogi w zakresie skrzyżowania z istniejącą drogą powiatową. Zaprojektowano skrzyżowania zwykłe nieskanalizowane trzy-wlotowe. Konstrukcja nawierzchni wlotów skrzyżowań analogiczna do projektowanej drogi głównej. Projektowane skrzyżowania zostały dostosowane wysokościowo do niwelety drogi głównej. Szczegółowe parametry charakteryzujące geometrię projektowanych skrzyżowań podane zostały w części rysunkowej opracowania.
KONSTRUKCJA DROGI NA SKRZYŻOWANIU
-W-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 35/50 – grubość 4 cm
-W-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 – grubość 3 cm

TRASA I PROFIL PODŁUŻNY
Kształt linii trasowania (niwelety w planie) został dostosowany do istniejącego ukształtowania terenu oraz do sposobu odwodnienia. Linia trasowania zlokalizowana jest w osi jezdni. Spadek poprzeczny wynosi 2% i jest daszkowy. Oś trasy zaprojektowano w postaci odcinków prostych i łuków kołowych. Niezbędne parametry
łuków kołowych oraz załamań trasy podaje część rysunkowa opracowania.

Gabaryty elementów konstrukcyjnych obiektu oraz szczegółowe rozwiązania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych.
Wszystkie w/w roboty budowlane obejmują dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do wbudowania.
Po stronie Wykonawcy leży pełna obsługa geodezyjna: wytyczenie pasa drogowego i pozostałe niezbędne do realizacji robót czynności geodezyjne.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1) Opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w wynagrodzenie Wykonawcy.
3) Wykonawca w okresie od protokolarnego przejęcia terenu budowy od Zamawiającego ponosi w stosunku do osób trzecich pełną odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wyrządzone tym osobom wynikłe na tym terenie.
4) Uzyskania protokołów odbioru zakończonych robót od wszystkich właścicieli infrastruktury technicznej będących przedmiotem przebudowy w ramach usunięcia kolizji.
5) Uzgodnienia z Zamawiającym zakresu rzeczowego, sposobu dostawy i formy przekazania materiałów pochodzących z rozbiórki.
6) Bieżąca kontrola stanu oznakowania wykonywanych robót pod kątem zgodności z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia braków w oznakowaniu natychmiastowe jego uzupełnienie.
7) Przygotowania powykonawczego operatu kolaudacyjnego w 2 egz., w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wszelkich dokumentów wymaganych ustawą prawo budowlane oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowalnego, niezbędnych do skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
8) W przypadku ujawnienia przedmiotów, które posiadają cechy zabytku, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków.
9) Zapewnienia kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756626,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 823837,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756626,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211643082

7.3.3) Ulica: Lwowska 54

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756626,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.