Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00001455/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka starej i budowa nowej części budynku z salą konferencyjną przy budynku siedziby Nadleśnictwa Sieraków w Bucharzewie - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIERAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632196548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 153
1.5.2.) Miejscowość: Bucharzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakow@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sierakow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-sierakow/zamowienia-publiczne21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka starej i budowa nowej części budynku z salą konferencyjną przy budynku siedziby Nadleśnictwa Sieraków w Bucharzewie - ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5ef4b0-6c6f-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00296699/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa sali konferencyjnej przy budynku Nadleśnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001455/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 821523,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest teren zlokalizowany na części działki nr 327/5 w Bucharzewie, gmina Sieraków, powiat międzychodzki, województwo wielkopolskie.
W jej ramach realizowane będzie:
1.1 wyburzenie istniejącej części budynku z salą konferencyjną i części magazynowej
a) ogrodzenie terenu rozbiórki
b) ręczne rozebranie pokrycia dachowego z blachodachówki w celu odzyskania 100% pokrycia
c) rozebranie pokrycia dachowego z papy
d) rozebranie konstrukcji więźb dachowych
e) rozebranie stropów drewnianych
f) burzenie murów z cegły
g) rozbiórka pieca C.O.
h) rozbiórka podejść rurowych i kablowych do pieca
i) rozbiórka umywalki wraz z podejściami
j) wywiezienie materiału z rozbiórki i utylizacja
1.2 budowa (nowej) części budynku z salą konferencyjną i poddaszem użytkowym wraz z instalacją sanitarną i instalacją elektryczną – stan surowy
a) przygotowanie terenu pod budowę – roboty ziemne
b) fundamenty
c) trzpienie i słupy
d) podciągi
e) ściany murowane
f) strop, wieńce, żebra
g) schody żelbetowe
h) dach
i) posadzki
j) stolarka (okna i drzwi zewnętrzne) – fasada aluminiowa wg projektu
k) instalacja gazowa
l) instalacja centralnego ogrzewania (rurociągi w instalacjach c.o., otulina PE)
ł) budowa instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem naziemnym na gaz i płytą betonową prefabrykowaną pod zbiornik
m) technologia kotłowni gazowej 60kW wg schematu
n) przesunięcie istniejącego kabla elektrycznego poza obrys kolidującego budynku
o) rozbudowa rozdzielnicy RG
Wszystkie prace związane z kotłownią muszą być wykonane w krótkim terminie tj do dnia 31.08.2022 r.) w celu utrzymania działalności administracyjnej Nadleśnictwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowią załączniki do SWZ:
- projekty budowlane – załącznik nr 11 do SWZ
- projekty wykonawcze – załącznik nr 12 do SWZ
- przedmiary robót – załącznik nr 13 do SWZ (obowiązują pozycje niewykreślone)
2. Przed przystąpieniem do wyceny zapraszamy do odbycia wizji lokalnej.
W celu umówienia się na wizję lokalną proszę o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w godzinach pracy Nadleśnictwa.
W czasie wizji ustalone zostaną warunki korzystania (za odpłatnością) z mediów będących na terenie Nadleśnictwa.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi wykazać, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm., dalej: „ustawa Prawo budowlane”) i przepisach o wyrobach budowlanych, a także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w OPZ załączonym do SWZ.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu: robot budowlanych, przygotowania terenu pod budowę, robot w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych (roboty ziemne) , roboty budowlane w zakresie budynków.
Jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Na potwierdzenie powyższej okoliczności Zamawiający będzie wymagał złożenia oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SWZ
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
7. Na wykonany przedmiot zamówienia (roboty) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres min. 5 lat liczony od dnia następnego po odbiorze końcowym robót.
Karta gwarancyjna stanowi załącznik nr 1 do umowy.
Na materiały i urządzenia gwarancja wg producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UB SZAŁATA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792455552
7.3.3) Ulica: A. W. Niegolewskich 10/7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-232
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.