eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDzierżawa urządzeń drukujących, uruchomienie i utrzymanie systemu wydruku bezpiecznego i podążającego oraz kompleksowej obsługi serwisowej kserokopiarek



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa urządzeń drukujących, uruchomienie i utrzymanie systemu wydruku bezpiecznego i podążającego oraz kompleksowej obsługi serwisowej kserokopiarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/873039

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa urządzeń drukujących, uruchomienie i utrzymanie systemu wydruku bezpiecznego i podążającego oraz kompleksowej obsługi serwisowej kserokopiarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-813b2369-b051-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004055/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Dzierżawa urządzeń drukujących, uruchomienie i utrzymanie systemu wydruku bezpiecznego i podążającego oraz kompleksowej obsługi serwisowej kserokopiarek.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304080 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń drukujących, uruchomienie i utrzymanie systemu wydruku bezpiecznego i podążającego oraz kompleksowej obsługi serwisowej kserokopiarek w Starostwie Powiatowym w Tczewie przy ul. Piaskowej 2 w okresie do 31.12.2025 r.
Wykonawca w czasie trwania umowy wydzierżawi na prośbę zamawiającego około 35 sztuk urządzeń drukujących i około 12 sztuk niszczarek.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym ich: serwis, naprawy, konserwacje, przeglądy, wraz z częściami, oraz stałe niezakłócone dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, z wyjątkiem papieru;
- udostępnienie i prowadzenie przez Wykonawcę, w oparciu o jego serwery, serwisów umożliwiających (jako jeden system lub oddzielnie):
System zarządzania:
a. zdalne monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń drukujących (w zależności od technologii urządzenia) z wykorzystaniem oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego, na które Wykonawca udziela Zamawiającemu prawa do jego użytkowania
(licencja) – podsystem monitorowania,
b. raportowanie ilości wydruków i skanów dla poszczególnych urządzeń drukujących
– podsystem raportowy na wszystkich urządzeniach Zamawiającego,
c. zgłaszanie i zarządzanie zdarzeniami dotyczącymi eksploatacji monitorowanych urządzeń drukujących i ich historią - podsystem serwisowy.
Pełne informacje na temat opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofertowa jedynej niepodlegającej odrzuceniu oferty przekracza plan finansowy Zamawiającego (w konsekwencji poprawienia omyłki – cena ofertowa brutto oferty nr 1 wyniosła 384 633,30 zł), natomiast Zamawiający na to zamówienie zamierzał przeznaczyć kwotę 278 000,00 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w trybie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, to jest z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zwiększenie tej kwoty nie jest możliwe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384633,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384633,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.