Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041573/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2022/BZP 00249594/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00249549/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068664 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego – bieżące utrzymanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227381470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat.pruszkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego – bieżące utrzymanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9edf448-a68a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002190/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego oraz ich bieżące utrzymanie.
W zakres zamówienia wchodzi:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów,
b) ręczne koszenie traw i chwastów w rowach i na skarpach z wywiezieniem skoszonych traw i chwastów,
c) ręczne koszenie traw i chwastów.
Orientacyjne ilości a) ok. 650 000 m2, b) ok. 400 000 m2, c) 85 000 m2
Szczegółowy zakres określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik A do SWZ.
Zamawiający przewiduje podział zadania na etapy. Każdorazowa realizacja etapu zadania nastąpić musi w ciągu 14 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego.
• Przez wystawienie zlecenia rozumie się zgłoszenie konieczności wykonania określonych prac na wskazany w Formularzu ofertowym numer telefonu, faksu lub adres mailowy. Wystawienie zlecenia w godzinach pracy urzędu Starostwa ( poniedziałek 8.00-18.00, wtorek 8.00-16.00, środa 8.00-16.00, czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-14.00) nastąpi za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. W przypadku gdy zgłoszenie (wystawienie zlecenia) będzie miało miejsce
po godzinach pracy urzędu, zostanie ono przekazane Wykonawcy telefonicznie, a następnie potwierdzone w kolejnym dniu roboczym następującym po dniu, w którym miało miejsce zgłoszenie telefoniczne za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
• Wykonawca przystąpi do realizacji etapu zamówienia w czasie określonym w formularzu ofertowym. Każdorazowe rozpoczęcie realizacji etapu zadania musi nastąpić maksymalnie
w ciągu 48 godzin (minimalny czas przystąpienia do prac wynosi 5 godziny) od wystawienia zlecenia przez Zamawiającego.
• Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren i rozpoczęcie usługi koszenia traw i chwastów.
• W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego czasu przystąpienia
do prac, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny czas określony w SIWZ,
tj. 5 godzin, natomiast w umowie uwzględniony będzie czas przystąpienia do prac ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania czasu przystąpienia do prac dłuższego niż 48 godzin, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji warunków zamówienia.
• Podane w formularzu oferty „szacunkowe ilości” są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększania bądź zmniejszenia podanych ilości wg bieżących potrzeb
z zachowaniem warunku nie przekroczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313200,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B Chyliczki
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-312021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Usługa polegająca na przyjęciu i zagospodarowaniu ścieków."
- Dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych
- Bud. dośw. przejść dla pieszych oraz opr. dok. proj. i wyk. aktywnego ozn. drogowego i dośw. przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów w ramach zad. "Bud. sygn. św. i dośw. przejść dla pieszych"
- Dostawa dwóch karetek dla mieszkańców Pruszkowa i okolic
- 1-krotne pozimowe zamiatanie ulic miejskich
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.