Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona w formie monitorowania i technicznego zabezpieczenia wraz z konserwacją systemu alarmowego obiektów z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ketrzyn@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona w formie monitorowania i technicznego zabezpieczenia wraz z konserwacją systemu alarmowego obiektów z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0d624d6-868e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037175/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Ochrona, monitoring i zabezpieczenie obiektów bazy RDW w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20 lata 2023-2025
1.3.40 Ochrona, monitoring i zabezpieczenie obiektów bazy Obwodu Drogowego nr 2 w Bartoszycach, Sędławki 4a lata 2023-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp daje możliwość Zamawiającemu udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne :
W dniu 13.12.2022 r. Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji nr ZDW/RDW.K/TP–1/3220/160/2022 z podziałem na 2 części. Ogłoszenie nr 2022/BZP 00492218/01 z dn. 13.12.2022 r.
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 21.12.2022 r. nie wpłynęły żadne oferty na żadną część zamówienia.
Postępowanie w dniu 21.12.2022 r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania procedury zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-91d3534d-7a19-11ed-b4ea-f64d350121d2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.K/WR-2.2/3220/175/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona w formie monitorowania i technicznego zabezpieczenia wraz z konserwacją systemu alarmowego obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie (11-400), ul. Bałtycka 204.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 37800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona w formie monitorowania i technicznego zabezpieczenia wraz z konserwacją systemu alarmowego obiektów Obwodu Drogowego nr 2 w Sędławkach (11-200), Sędławki 4a4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 37800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32609,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32609,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32609,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEKOP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32609,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2026-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30272,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30272,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30272,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEKOP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30272,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2026-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z O/ZUS w Olsztynie i TJO w latach 2025-2026.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Rozbudowa DataDomain Zamawiającego o dodatkową przestrzeń poprzez dostarczenie nowego urządzenia
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. M. Kopernika w Olsztynie w roku 2025
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od I do V 2025 r.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych dla Sądu Rejonowego w Cieszynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.