eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektu: izolacji przeciwwilgociowych oraz kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068678 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu: izolacji przeciwwilgociowych oraz kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 11

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367338223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tarnogórska 59

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp11.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp11gliwice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu: izolacji przeciwwilgociowych oraz kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5966a7-b871-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000582/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektu, izolacji przeciwwilgociowych oraz kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058155/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie nr 536731-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.) przewidział udzielenie zamówień z wolnej ręki. W ramach realizacji zadania przewiduje się wykonanie robót budowlanych polegających modernizacji sieci kanalizacyjnej: projektowana sieć kanalizacyjna, przyłącze/podłączenie rur spustowych z wymianą rur deszczowych i rewizji, prace towarzyszące, co pozwoli na utrzymanie standardu wykonanych dotychczas robót.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP11.21.09.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
a) wykonanie sieci kanalizacyjnej: projektowana sieć kanalizacyjna, przyłącze/podłączenie rur spustowych z wymianą rur deszczowych i rewizji, prace towarzyszące – zakres prac pokazano na rysunku poglądowym – załącznik nr 5.
Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 2000,00 złotych brutto,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,
- wywiezie i podda utylizacji odpady,
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany,
- przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia,
- zapewni tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki,
- zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii,
- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami,
- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, zleci i pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, odbiory techniczne urzędów, instytucji, przedsiębiorstw, itp.,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt,
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,
- doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie trawą, itp.
- zabezpieczy wykopy, postawi tymczasowe kładki dla pieszych,
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe terenu robót (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót,
- wykona pomiary geodezyjne powykonawcze z naniesieniem do zasobów geodezyjnych,
- wykona nieodpłatnie postanowienia pozwolenia na budowę,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
a) zakres robót-rysunek poglądowy - oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji,
b) przedmiary robót - oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji,
c) formularz cenowy - oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji,
d) dokumentacja projektowa - oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji,
f) pozwolenie na budowę - oddzielny załącznik do zaproszenia do negocjacji
Uwaga: przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Przedstawione w ww. dokumentach dokładne określenia opisujące przedmiot zamówienia poprzez np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, towarów, urządzeń, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, certyfikatów czy innych elementów zamówienia nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach/ właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia kryteria oceny równoważności określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, poprzez np. przedstawienie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
Wymagany okres gwarancji/rękojmi: 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 15.00, z zachowaniem zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii
d) wykonywanie robót jest możliwe w soboty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, z zachowaniem zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki, dojście do szkoły, mieszkania służbowego, dojazd i wjazd na posesję szkoły,
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem.
g) Zamawiający informuje, że w tym samym czasie na terenie posesji szkolnej mogą być wykonywane roboty przez innych wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434901,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434901,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434901,75

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUPLATZ sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575254

7.3.3) Ulica: ul. Centralna 142

7.3.4) Miejscowość: Połomia

7.3.5) Kod pocztowy: 44-323

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413662,68

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20
2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.