eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomBieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2022 w podziale na trzy zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2022
w podziale na trzy zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.2.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Smolenia 35

1.4.2.) Miejscowość: Bytom

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068688

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00062474/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:

2) Zadanie nr 2 – drogi gminne i wewnętrzne;

2. Przedmiot zamówienia ( Zadanie 2) obejmuje następujące rodzaje robót :
1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni
3) frezowanie nawierzchni
4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej
5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej
6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej
7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej
8) ułożenie krawężnika betonowego
9) zalewanie szczelin
10) podbudowa z tłucznia kamiennego

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:

2) Zadanie nr 2 – drogi gminne i wewnętrzne;

2. Przedmiot zamówienia ( Zadanie 2) obejmuje następujące rodzaje robót :
1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni
3) frezowanie nawierzchni
4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej
5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej
6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej
7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej
8) ułożenie krawężnika betonowego
9) zalewanie szczelin
10) podbudowa z tłucznia kamiennego
Szczegółowy OPZ w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:
3) Zadanie nr 3 - usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom.


2. Przedmiot zamówienia (Zadanie 3) obejmuje następujące rodzaje robót:
1) awaryjne usuwanie uszkodzeń powstałych w nawierzchniach dróg i chodników wraz z infrastrukturą drogową i elementami inżynierii ruchu drogowego oraz na obiektach inżynieryjnych znajdujących się w granicach terenu górniczego Kopalni, wraz ze sporządzeniem projektów organizacji ruchu,
2) oznakowanie miejsc niebezpiecznych dla ruchu/ miejsc wystąpienia szkody/,
3) oznakowanie miejsc robót i ich kontrola z usuwaniem usterek i przywróceniem organizacji ruchu po wykonaniu naprawy szkody.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:
3) Zadanie nr 3 - usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom.


2. Przedmiot zamówienia (Zadanie 3) obejmuje następujące rodzaje robót:
1) awaryjne usuwanie uszkodzeń powstałych w nawierzchniach dróg i chodników wraz z infrastrukturą drogową i elementami inżynierii ruchu drogowego oraz na obiektach inżynieryjnych znajdujących się w granicach terenu górniczego Kopalni, wraz ze sporządzeniem projektów organizacji ruchu,
2) oznakowanie miejsc niebezpiecznych dla ruchu/ miejsc wystąpienia szkody/,
3) oznakowanie miejsc robót i ich kontrola z usuwaniem usterek i przywróceniem organizacji ruchu po wykonaniu naprawy szkody.
Szczegółowy OPZ w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. obejmujące następujące rodzaje robót :

dla Zadania 1:
1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni
3) frezowanie nawierzchni
4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej
5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej
6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej
7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej
8) ułożenie krawężnika betonowego
9) zalewanie szczelin
10) podbudowa z tłucznia kamiennego

Szczegółowy OPZ w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. obejmujące następujące rodzaje robót :

dla Zadania 1:
1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni
3) frezowanie nawierzchni
4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej
5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej
6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej
7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej
8) ułożenie krawężnika betonowego
9) zalewanie szczelin
10) podbudowa z tłucznia kamiennego

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. obejmujące następujące rodzaje robót :
dla Zadania 2:
1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni
3) frezowanie nawierzchni
4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej
5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej
6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej
7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej
8) ułożenie krawężnika betonowego
9) zalewanie szczelin
10) podbudowa z tłucznia kamiennego.
Szczegółowy OPZ w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. obejmujące następujące rodzaje robót :
dla Zadania 2:
1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni
3) frezowanie nawierzchni
4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej
5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej
6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej
7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej
8) ułożenie krawężnika betonowego
9) zalewanie szczelin
10) podbudowa z tłucznia kamiennego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
W odniesieniu do Zadania nr 1
4.1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 750.000,00 zł brutto i załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (w przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze robót, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku).
4.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów

W odniesieniu do Zadania nr 2
4.3 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 750.000,00 zł brutto i załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (w przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze robót, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku).
4.4 Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów

W odniesieniu do Zadania nr 3
4.5 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- remonty nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni co najmniej 1 000,00 m2, przy czym łączna wartość co najmniej 350.000,00 zł brutto


4.6 Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej – bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

Po zmianie:
W odniesieniu do Zadania nr 1
4.1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 750.000,00 zł brutto,
4.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów

W odniesieniu do Zadania nr 2
4.3 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 750.000,00 zł brutto,
4.4 Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów

W odniesieniu do Zadania nr 3
4.5 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- remonty nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni co najmniej 1 000,00 m2, przy czym łączna wartość co najmniej 350.000,00 zł brutto
4.6 Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej – bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

Uwaga: Wykonawca, który zamierza składać ofertę cenową na więcej niż jedną część, musi wykazać dla każdej części różne roboty remontowe wraz dowodami.
Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek 4.1; 4.3; 4.5, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.

Uwaga: Warunek dotyczący spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.2; 4.4; 4.6 jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dla każdego zadania odrębnie dysponują łącznie co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Załącznik nr 3d do SWZ, z którego wynika, jakim i zdolnościami zawodowymi dysponują poszczególni wykonawcy dla Zadania 1/Zadania 2/Zadania 3.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do 4000 Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w § 11 projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 4 do SWZ

Po zmianie:
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do 4000 Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w § 11 projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 2a i 2b do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-07 10:00

Po zmianie:
2022-03-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-07 10:15

Po zmianie:
2022-03-08 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-04-05

Po zmianie:
2022-04-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.