eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych na sieci dróg administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068745 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych na sieci dróg administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815661393

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.lublin@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych na sieci dróg administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62104d0a-992f-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.35 RDW w Lublinie z/s w Bychawie Usługi związane z oczyszczeniem obiektów mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032476/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R4.ST.372.1.2021.ka

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 714541,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36045,90 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych na sieci dróg administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie”
Zad. nr 1 - Obiekty znajdujące się na terenie działania Obwodu Drogowego w Krzczonowie
zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Techniczną.

2. Przez usługi związane z oczyszczeniem obiektów mostowych należy rozumieć wykonywanie prac na obiektach mostowych i w ich otoczeniu, mające na celu utrzymanie czystości wszystkich elementów konstrukcji i przyległego terenu.

3. Każde z zadań będzie realizowane w dwóch etapach:
a) I etap (pierwsze oczyszczenie obiektów mostowych): 4 tygodnie od dnia przekazania terenu.
b) II etap (drugie oczyszczenie obiektów mostowych): 4 tygodnie od dnia przekazania terenu, z zastrzeżeniem, że przekazanie terenu nastąpi nie wcześniej niż 01.10.2021r.
c) Ze względu na różną wegetację roślin, przed rozpoczęciem każdego z etapów Zamawiający każdorazowo pisemnie wezwie Wykonawcę do przejęcia terenu. Przekazanie terenu w przypadku etapu I nastąpi w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, II etapu nie wcześniej niż 01.10.2021r. w ciągu 7 dni od daty pisemnego wezwania Wykonawcy.
d) Wykonawca przed rozpoczęciem każdego z etapów poinformuje pisemnie Zamawiającego o gotowości przejęcia terenu.
e) Płatność za wykonane usługi nastąpi na podstawie przedstawionej faktury za każde wykonane sprzątanie (etap), potwierdzone protokółem odbioru. Wynagrodzenie za wykonane usługi będzie płatne zgodnie z projektem umowy w dwóch równych ratach

4. Wykaz obiektów stanowi załącznik do SWZ.

5. Do usług oczyszczania obiektów mostowych zalicza się:
1) czyszczenie terenu w obrębie mostu,
2) czyszczenie koryta rzeki/cieku i terenu przylegającego do mostu i pod mostem na odcinku po 5 m w górę i w dół cieku,
3) czyszczenie nawierzchni jezdni na moście,
4) czyszczenie szczelin dylatacyjnych i urządzeń dylatacyjnych,
5) czyszczenie wpustów, rur, urządzeń ściekowych,
6) czyszczenie ław podłożyskowych na przyczółkach i filarach,
7) czyszczenie stożków i schodów,
8) czyszczenie ścieków,

1) Czyszczenie terenu w obrębie mostu, przepustu.
 czyszczenie obrukowanej powierzchni stożków mostowych z krzaków, chwastów
i innych zanieczyszczeń,
 czyszczenie schodów zejściowych pod obiekt mostowy z roślinności oraz innych zanieczyszczeń,
 obkoszenie ręczne skarp stożków gruntowych, skarp nasypu na dojazdach przylegających do mostu, z chwastów i wycięcie krzaków przy schodach ściekach naskarpowych, lub w przypadku ich braku od końca poręczy mostowych lub krawędzi skrzydełek na szerokości pasa drogowego,
 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp po ręcznym wykoszeniu i usunięcie z pasa drogowego,
 opryskanie środkami chwastobójczymi po wykoszeniu,
 koszenie traw poboczy na dojazdach do mostu (na długości barier mostowych, jeśli przy moście nie ma barier na odcinku 20 mb od płyty mostu przed i za mostem na całej szerokości pasa drogowego). Skoszonych traw, gruzu, gałęzi, nie wolno składować w obrębie obiektu mostowego,

2) Czyszczenie koryta rzeki/cieku i terenu przylegającego do mostu/przepustu i pod mostem.
 wydobycie z dna porostów roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) wraz z wydobyciem darni korzeniowej na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu.
 wykoszenie skarp cieku na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu.
 usuwanie z koryta większych przedmiotów, gałęzi, opon samochodowych, pni drzew, głazów kamiennych, prefabrykatów betonowych w celu zachowania prawidłowego przekroju rzeki i niedopuszczenia do lokalnych podmyć podpór mostowych,
 ścinanie traw, zarośli i krzaków pod mostem na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu z ich usunięciem z pasa drogowego.
 utylizacja wydobytych z dna koryta i skarp cieku roślin i śmieci.

3) Czyszczenie jezdni na moście.
Prace obejmują usuwanie piasku, błota, liści i innych zanieczyszczeń gromadzących się na jezdni i chodnikach obiektów mostowych.

4) Czyszczenie dylatacji.
Czyszczenie dylatacji obejmuje usunięcie zbierającego się błota, śmieci i innych zanieczyszczeń ze szczelin dylatacyjnych i urządzeń dylatacyjnych, usunięcie zanieczyszczeń spod blach maskujących szczeliny dylatacyjne, z wolnych przestrzeni między ściankami zaplecznymi przyczółków i tylnymi (pionowymi) ścianami elementów ustrojów nośnych (poprzecznic, dźwigarów, płyt pomostu) oraz mycie blach maskujących,

5) Czyszczenie wpustów.
Czyszczenie wpustów obejmuje :
 sprawdzenie ich drożności,
 usuwanie piasku, liści i innych zanieczyszczeń gromadzących się na kratce ściekowej, osadniku i przy krawężniku,
 czyszczenie i udrażnianie rur odprowadzających wodę za pomocą płukania wodą pod ciśnieniem i przetykania spiralami,

6) Czyszczenie ław podłożyskowych.
Czyszczenie ław podłożyskowych obejmuje usunięcie zbierającego się błota, śmieci, gruzu, odspojonych produktów korozji betonu i stali itp. na ławach podłożyskowych na przyczółkach i filarach.

7) Czyszczenie stożków i schodów.
 czyszczenie betonowej powierzchni stożków mostowych z błota, śmieci, ziemi, gruzu i innych zanieczyszczeń,
 czyszczenie schodów zejściowych pod obiekt mostowy z roślinności oraz innych zanieczyszczeń,

8) Czyszczenie ścieków.
Czyszczenie ścieków obejmuje :
 usuwanie piasku, liści i innych zanieczyszczeń gromadzących się w obrębie ścieku
 usuwanie roślinności ze ścieku i jego bezpośredniego otoczenia

6. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci.
7. Zebrane odpady należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia
14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013r. poz. 21 z póź. zm.) lub powierzyć te czynności przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca po zgłoszeniu usługi do odbioru przedłoży Zamawiającemu dokument/ty potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów.
8. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a sprzęt winien posiadać lampy ostrzegawcze /pulsujące/ koloru pomarańczowego. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.
10. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
12. Wykonawca na 7 dni przed rozpoczęciem prac powiadomi Inwestora i Policję o zamiarze rozpoczęcia prac przy wykonywaniu zleconej usługi, na podstawie w/w projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych prac).
13. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 17992,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych na sieci dróg administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie”
Zad. nr 2 - Obiekty znajdujące się na terenie działania Obwodu Drogowego w Bełżycach
zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Techniczną.

2. Przez usługi związane z oczyszczeniem obiektów mostowych należy rozumieć wykonywanie prac na obiektach mostowych i w ich otoczeniu, mające na celu utrzymanie czystości wszystkich elementów konstrukcji i przyległego terenu.

3. Każde z zadań będzie realizowane w dwóch etapach:
a) I etap (pierwsze oczyszczenie obiektów mostowych): 4 tygodnie od dnia przekazania terenu.
b) II etap (drugie oczyszczenie obiektów mostowych): 4 tygodnie od dnia przekazania terenu, z zastrzeżeniem, że przekazanie terenu nastąpi nie wcześniej niż 01.10.2021r.
c) Ze względu na różną wegetację roślin, przed rozpoczęciem każdego z etapów Zamawiający każdorazowo pisemnie wezwie Wykonawcę do przejęcia terenu. Przekazanie terenu w przypadku etapu I nastąpi w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, II etapu nie wcześniej niż 01.10.2021r. w ciągu 7 dni od daty pisemnego wezwania Wykonawcy.
d) Wykonawca przed rozpoczęciem każdego z etapów poinformuje pisemnie Zamawiającego o gotowości przejęcia terenu.
e) Płatność za wykonane usługi nastąpi na podstawie przedstawionej faktury za każde wykonane sprzątanie (etap), potwierdzone protokółem odbioru. Wynagrodzenie za wykonane usługi będzie płatne zgodnie z projektem umowy w dwóch równych ratach.

4. Wykaz obiektów stanowi załącznik do SWZ.

5. Do usług oczyszczania obiektów mostowych zalicza się:
1) czyszczenie terenu w obrębie mostu,
2) czyszczenie koryta rzeki/cieku i terenu przylegającego do mostu i pod mostem na odcinku po 5 m w górę i w dół cieku,
3) czyszczenie nawierzchni jezdni na moście,
4) czyszczenie szczelin dylatacyjnych i urządzeń dylatacyjnych,
5) czyszczenie wpustów, rur, urządzeń ściekowych,
6) czyszczenie ław podłożyskowych na przyczółkach i filarach,
7) czyszczenie stożków i schodów,
8) czyszczenie ścieków,

1) Czyszczenie terenu w obrębie mostu, przepustu.
 czyszczenie obrukowanej powierzchni stożków mostowych z krzaków, chwastów
i innych zanieczyszczeń,
 czyszczenie schodów zejściowych pod obiekt mostowy z roślinności oraz innych zanieczyszczeń,
 obkoszenie ręczne skarp stożków gruntowych, skarp nasypu na dojazdach przylegających do mostu, z chwastów i wycięcie krzaków przy schodach ściekach naskarpowych, lub w przypadku ich braku od końca poręczy mostowych lub krawędzi skrzydełek na szerokości pasa drogowego,
 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp po ręcznym wykoszeniu i usunięcie z pasa drogowego,
 opryskanie środkami chwastobójczymi po wykoszeniu,
 koszenie traw poboczy na dojazdach do mostu (na długości barier mostowych, jeśli przy moście nie ma barier na odcinku 20 mb od płyty mostu przed i za mostem na całej szerokości pasa drogowego). Skoszonych traw, gruzu, gałęzi, nie wolno składować w obrębie obiektu mostowego,

2) Czyszczenie koryta rzeki/cieku i terenu przylegającego do mostu/przepustu i pod mostem.
 wydobycie z dna porostów roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) wraz z wydobyciem darni korzeniowej na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu.
 wykoszenie skarp cieku na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu.
 usuwanie z koryta większych przedmiotów, gałęzi, opon samochodowych, pni drzew, głazów kamiennych, prefabrykatów betonowych w celu zachowania prawidłowego przekroju rzeki i niedopuszczenia do lokalnych podmyć podpór mostowych,
 ścinanie traw, zarośli i krzaków pod mostem na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu z ich usunięciem z pasa drogowego.
 utylizacja wydobytych z dna koryta i skarp cieku roślin i śmieci.

3) Czyszczenie jezdni na moście.
Prace obejmują usuwanie piasku, błota, liści i innych zanieczyszczeń gromadzących się na jezdni i chodnikach obiektów mostowych.

4) Czyszczenie dylatacji.
Czyszczenie dylatacji obejmuje usunięcie zbierającego się błota, śmieci i innych zanieczyszczeń ze szczelin dylatacyjnych i urządzeń dylatacyjnych, usunięcie zanieczyszczeń spod blach maskujących szczeliny dylatacyjne, z wolnych przestrzeni między ściankami zaplecznymi przyczółków i tylnymi (pionowymi) ścianami elementów ustrojów nośnych (poprzecznic, dźwigarów, płyt pomostu) oraz mycie blach maskujących,

5) Czyszczenie wpustów.
Czyszczenie wpustów obejmuje :
 sprawdzenie ich drożności,
 usuwanie piasku, liści i innych zanieczyszczeń gromadzących się na kratce ściekowej, osadniku i przy krawężniku,
 czyszczenie i udrażnianie rur odprowadzających wodę za pomocą płukania wodą pod ciśnieniem i przetykania spiralami,

6) Czyszczenie ław podłożyskowych.
Czyszczenie ław podłożyskowych obejmuje usunięcie zbierającego się błota, śmieci, gruzu, odspojonych produktów korozji betonu i stali itp. na ławach podłożyskowych na przyczółkach i filarach.

7) Czyszczenie stożków i schodów.
 czyszczenie betonowej powierzchni stożków mostowych z błota, śmieci, ziemi, gruzu i innych zanieczyszczeń,
 czyszczenie schodów zejściowych pod obiekt mostowy z roślinności oraz innych zanieczyszczeń,

8) Czyszczenie ścieków.
Czyszczenie ścieków obejmuje :
 usuwanie piasku, liści i innych zanieczyszczeń gromadzących się w obrębie ścieku
 usuwanie roślinności ze ścieku i jego bezpośredniego otoczenia

6. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci.
7. Zebrane odpady należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia
14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013r. poz. 21 z póź. zm.) lub powierzyć te czynności przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca po zgłoszeniu usługi do odbioru przedłoży Zamawiającemu dokument/ty potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów.
8. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a sprzęt winien posiadać lampy ostrzegawcze /pulsujące/ koloru pomarańczowego. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.
10. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
12. Wykonawca na 7 dni przed rozpoczęciem prac powiadomi Inwestora i Policję o zamiarze rozpoczęcia prac przy wykonywaniu zleconej usługi, na podstawie w/w projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych prac).
13. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 18053,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11155,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27030,24

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11155,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU EBO BOGDAN GORZEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131013828

7.3.3) Ulica: Kawęczyn 9A

7.3.4) Miejscowość: Piaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11155,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17353,44

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23932,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17353,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOREKO MACIEJ BOJDZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181640702

7.3.3) Ulica: Geodezyjna 80D/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-290

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19182,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.