Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034236/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegaj. na całodobowej ochronie osób, obiektów oraz mienia w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2360035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegaj. na całodobowej ochronie osób, obiektów oraz mienia w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c7089d-7ab9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023540/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług polegających na całodobowej ochronie osób, obiektów oraz mienia w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034236/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.26.2.2022.US.ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 631728,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na całodobowej ochronie osób, mienia oraz obiektów na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie – działka nr 6721/3 – zgodnie z: 1) ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995); 2) decyzją nr 1/99 Wojewody Mazowieckiego z dnia 29 lipca 1999 r. w której na podstawie art. 5 ust. 3 i 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz art. 104 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późń. zm.), ustala się co następuje: wymienione w załączniku do niniejszej Decyzji jednostki organizacyjne, obszary, obiekty i urządzenia uznaje się za ważne z punktu widzenia interesu gospodarczego oraz innych ważnych interesów państwa i umieszcza się w wykazie obszarów, obiektów oraz urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne lub odpowiednie zabezpieczenie techniczne; 3) Planem ochrony Zamawiającego; 4) z opracowanym przez Wykonawcę Planem ochrony jednostki chronionej Zamawiającego; 5) umową zawartą z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625086,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY DES DOBROGOSZCZ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743235299
7.3.3) Ulica: Kwiatka 43/3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Usług Handlu i Ochrony DES-SYSTEM Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Kwiatka 43/3 zakres powierzonych usług - ochrona fizyczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY DES DOBROGOSZCZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY DES DOBROGOSZCZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625086,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4. Strony ustalają, iż zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: 1) w zakresie ceny na podstawie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zmieni się w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto odpowiednio ulegnie zmianie; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207); 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne; 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późń. zm.). 5. W przypadku zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 pkt 2-4 tego Rozdziału, Strony wprowadzają zmianę wysokości wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania niniejszego zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę, o jaką cena za realizację umowy powinna ulec zmianie. 6. Brak przedłożenia przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa w ust. 5 tego Rozdziału w terminie 30 dni od dnia ziszczenia się przesłanki zmiany, zostanie potraktowana jako brak wpływu zmiany na koszty realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji, w szczególności poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcę ceny lub poprzez zgłoszenie zastrzeżeń i żądanie wyjaśnień co do poszczególnych elementów kalkulacji. 7. Zamawiający dopuszcza zmiany w wykazie pracowników, z zastrzeżeniem, że zostaną spełnione wymagania Zamawiającego określone w SWZ i zmiana zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, o każdej zmianie pracownika ochrony. 8. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust. 7 tego Rozdziału.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Zakup specjalistycznego sprzętu rehabilitacyjnego
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego Polbus we Wrocławiu przy ul. Suchej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.