Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00006970/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem wody źródlanej w butlach 19l wraz z urządzeniami do jej podawania do jednostek organizacyjnych UAM w Poznaniu przez 24 miesiące.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem wody źródlanej w butlach 19l wraz z urządzeniami do jej podawania do jednostek organizacyjnych UAM w Poznaniu przez 24 miesiące.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e32c77-cf38-4b4e-9940-0dabe781d7bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP3/3645
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania oraz zapewnienia Zamawiającemu korzystania z urządzeń do podawania wody – w ilościach i rodzajach zgodnych z załącznikiem nr A do SIWZ przez okres obowiązywania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwa razy w roku sanityzacji dostarczonych urządzeń w terminach uzgodnionych z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego. W przypadku nieprzeprowadzenia sanityzacji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany urządzeń na nowe.
Dostarczona woda źródlana w butlach musi spełniać następujące wymagania:
- woda winna być dostarczana w butlach 19 litrów (+/- 0,5 litra),
- oferowana woda musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85 poz. 466),
- dostarczona woda musi posiadać co najmniej 2-miesięczny termin przydatności do spożycia licząc od dnia dostawy, którym winna być oznakowana każda butla,
- dostarczone butle z wodą muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
Wykonawca podaje w formularzu cenowym nazwę oferowanej wody źródlanej.
Wykonawca będzie dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek Zamawiającego. Szczegółowy wykaz jednostek, do których ma być dostarczona woda wraz z rodzajami urządzeń dozujących wodę oraz wielkość dostaw z podziałem na miesiące zawiera załącznika nr A do SWZ. Dostawy będą realizowane w godzinach 8:00 – 14.00 w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty realizacji zamówienia w szczególności koszt dostawy wody, koszt opakowania, transportu, rozładunku, dzierżawy dystrybutorów, serwisowania i naprawy urządzeń do podawania wody, montażu i demontażu urządzeń, sanityzacji urządzeń 2 razy w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339140,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339140,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339140,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eden Springs sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-00-66-541
7.3.3) Ulica: ul. Perla 10
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339140,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
- Dostawa gazów dla WCPiT wraz z dzierżawą butli oraz zbiorników na gaz
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły spożywcze ( 2 /2025 )
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy wody źródlanej i mineralnej dla GDDKiA Oddział w Warszawie i podległych jednostek terenowych
- dostawa wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów oraz dzierżawa filtrów do uzdatniania wody do picia dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.