eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonarzewoWykonanie robót budowlanych na terenie Szko³y podstawowej w Konarzewie (3)



Og³oszenie z dnia 2021-05-31


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00068832 z dnia 2021-05-31

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na terenie Szko³y podstawowej w Konarzewie (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Konarzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001225037

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolakonarzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolakonarzewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Fundacja "Instytut Spo³ecznej Odpowiedzialno¶ci Organizacji"

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393752389

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Moniuszki 9-6

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.11.5.) Kod pocztowy: 10-275

1.11.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.doradztwo-przetargi.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych na terenie Szko³y podstawowej w Konarzewie (3)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2668b25a-c1e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00068832

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003929/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wymiana instalacji CO w budynku klas 1-3

1.1.2 Remont sal lekcyjnych i toalet w budynku klas 1-3

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szkolakonarzewo.bip.gov.pl;https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Dodatkowe informacje zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.
2. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie bêd± profilowane.
3. Ponadto:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a podstawowa im. H. Sienkiewicza w Konarzewie;
 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿e siê Pan/Pani kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych na stêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@tmpsc.pl
2) pod numerem telefonu: 882 155 218
3) pisemnie na adres: ,,TMP’’ s.c. M. Idaszak, T. Stochnia³ek, ul. Starowiejska 8, 61-664 Poznañ, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonanie robót budowlanych na terenie Szko³y podstawowej w Konarzewie (3), Znak sprawy: SPK.223.03.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenie postêpowania, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPK.223.03.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Remont sal szkolnych
Szczegó³owy opis, zakres zamówienia znajduje siê w dokumentacji technicznej – Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„£±czna cena oferty brutto” – C
„Okres gwarancji na wykonane roboty” - G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Remont instalacji CO
Szczegó³owy opis, zakres zamówienia znajduje siê w dokumentacji technicznej – Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„£±czna cena oferty brutto” – C
„Okres gwarancji na wykonane roboty” - G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej:

Czê¶æ 2:
- 1 robotê budowlan±/remontow±, która dotyczy³a lub swoim zakresem obejmowa³a przebudowê/budowê instalacji sanitarnych, o warto¶ci co najmniej 90000,00 z³ brutto.

2) Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia i posiadaj± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych w czasie ich wydania (je¿eli dotyczy), w poni¿ej wskazanej specjalno¶ci:

Czê¶æ 1:
a) 1 osoba - pe³ni±ca funkcjê Kierownika budowy,
 posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeñ lub z ograniczeniami, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo Budowlane.

Czê¶æ 2:
a) 1 osoba - pe³ni±ca funkcjê Kierownika robót sanitarnych,
 posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeñ, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo Budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ad. 1) W zakresie do¶wiadczenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w wykazie nale¿y wskazaæ roboty budowlane, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Wykaz robót – przygotowany wg Za³±cznika nr 6 do SWZ.
Za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie taka robotê, która zosta³a zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiaj±cego/osobê wskazan± przez Klienta/Inwestora, jako wykonan± zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.

Ad. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa powy¿ej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób przygotowany wg Za³±cznika nr 7 do SWZ.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186, ze zm.)
lub wa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w
innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z
dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018, poz. 2272, ze zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, na które powo³uje siê Wykonawca, celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp (dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) wskazuj±ce, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Spe³nianie warunków udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1. i 4.2 sk³ada ten Wykonawca, cz³onek konsorcjum, który wykazuje spe³nienie odpowiedniego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oznacza to, ¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazuj± spe³nienie warunków:
a) przez jednego Wykonawcê – w zakresie posiadania osoby do realizacji zamówienia i/lub do¶wiadczenia,
lub
b) ³±cznie przez 2 lub wiêcej Wykonawców/³±cznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. do¶wiadczenie – wykaz wykonany robót budowlanych wykazuje jeden z Wykonawców, osoby wymagane na spe³nienie warunku udzia³u inni Wykonawcy).
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana wynagrodzenia, spowodowana:
a)wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez Wykonawcê. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ
zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT zap³aconego przez Wykonawcê;
b) rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy - czê¶æ zamówienia z której Zamawiaj±cy mo¿e zrezygnowaæ nie mo¿e przekroczyæ 5 % warto¶ci umowy okre¶lonej w §4 ust. 1 ;
c) wykonaniem robót zamiennych, o których mowa w § 1 pkt. 5
Umowy.
2) Zmiany o których mowa w pkt. 1 lit. c oraz pkt. 7 nie mog± powodowaæ zwiêkszenia ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy wiêkszego ni¿ 15 % wynagrodzenia okre¶lonego w §4
ust. 1.
3) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji.
4) Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którym jest
podmiot, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w ofercie, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - w takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o
udzielenie zamówienia.
5) Zmiana osób (dotyczy osób wskazanych w § 15 ust. 3 Umowy) - w
takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowane osoby spe³niaj± warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagane w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zosta³a zawarta niniejsza Umowa.
6) Termin zakoñczenia prac mo¿e ulec przed³u¿eniu w wyniku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) wstrzymania robót w wyniku wyst±pienia warunków atmosferycznych, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót;
b) wyst±pienia innych okoliczno¶ci, które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê robót, za które nie odpowiada ¿adna ze stron, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itd.;
c) bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie
Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na wydanie decyzji administracyjnych dotycz±cych Zamawiaj±cego, wstrzymanie przez organ
nadrzêdny finansowania przedmiotu umowy;
d) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w
szczególno¶ci wyst±pieniem si³y wy¿szej.
7) w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych pkt. 6 lit. a-d, termin wykonania Umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. Wyd³u¿enie terminu realizacji umowy nie powoduje zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±cego ze z³o¿onej oferty.
2. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrze¿eniem § 6 ust. 8.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-15 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

A) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu Umowy zatrudnia³ na umowê o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby
wykonuj±ce poni¿ej wskazane czynno¶ci:
-prace monta¿owe,je¿eli wykonanie tych
czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r –Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Pozosta³e informacje zawarto w SWZ i Projektowanym wzorze umowy.
B) Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami(nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków)
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt
B), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê
z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail
biuro@doradztwoprzetargi.pl
Uwaga! e-mail:biuro@doradztwoprzetargi.pl pojemno¶æ jednej
wiadomo¶ci na skrzynce - do 10 MB
3. Formularz do komunikacji - Dokumenty elektroniczne,
o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawców (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415 ze zmianami) oraz okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
4.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami winny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanychw SWZ.
C. Forma i zasady sk³adania dokumentów i o¶wiadczeñ w
tym dotycz±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (za wyj±tkiem oferty i o¶wiadczeñ o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i o¶wiadczeñ o braku podstaw wykluczenia z
postêpowania) .
1. Dokumenty lub o¶wiadczenia, wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ
elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub
o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em.
A-C) Szczegó³owe informacje zawarto w SWZ.
2021-05-31 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.