Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00005728/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa Ochrony Mienia – Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zawierciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270198636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 53
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@zgkzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dc15a72-b1e3-4e35-b953-7f657e05ef451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa Ochrony Mienia – Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zawierciu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc15a72-b1e3-4e35-b953-7f657e05ef45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.ZP.01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279580,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Zawierciu, w szczególności:
a) Świadczenie przez Wykonawcę bezpośredniej (stacjonarnej i interwencyjnej) ochrony fizycznej osób i mienia znajdujących się na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej 53 w tym również na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej 53 (zwanego w dalszej części umowy ZUOK). Zakres terenu (obiektów) stanowiącego przedmiot ochrony obejmuje załącznik graficzny nr 1a do SWZ – obiekty (teren) zakreślony linią koloru czerwonego,
b) Monitoring Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej 53 w tym również Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej 53 (zwanego w dalszej części ZUOK),
c) Bieżące utrzymywanie czystości w kontenerze – portierni i wokół tego kontenera.
d) Regularnego odśnieżania i usuwania śliskości, na powierzchni 300 m2, z dojść do budynków, w tym budynku biurowego oraz budynków kontenerowych w okresie zimowym (tj. od dnia 1 listopada do dnia 31 marca lub w innym terminie, w zależności od warunków pogodowych)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300616,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364365,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301440,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Multiservice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771982127
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "MULTISERVICE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "MULTISERVICE"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30144,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-02 do 2026-02-01INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.