Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506145/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ROCZNA PRENUMERATA CZASOPISM KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W ROKU 2023 WRAZ Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: portal.ichb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.ichb.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROCZNA PRENUMERATA CZASOPISM KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W ROKU 2023 WRAZ Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86967346-804c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506145
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1 571/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata – w miarę ukazywania się poszczególnych numerów – czasopism krajowych w roku 2023 oraz dostawa ich do siedziby Zamawiającego, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ), zwanych dalej „Przedmiotem zamówienia”.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia „wykaz czasopism” stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także:
a) terminowe dostarczenie Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego do prenumeraty roku 2023 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2023, bez względu na datę ukazania się numeru,
b) zapewnienie kompletności dostaw zamówionych czasopism,
c) zapewnienie dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie,
d) niezwłoczne informowanie, e-mailem Zamawiającego o wszystkich zmianach wydawniczych, dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wdawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.)
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
4.5.5.) Wartość części: 2304,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata – w miarę ukazywania się poszczególnych numerów – czasopism zagranicznych w roku 2023 oraz dostawa ich do siedziby Zamawiającego, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ), zwanych dalej „Przedmiotem zamówienia”.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia „wykaz czasopism” stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także:
a) terminowe dostarczenie Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego do prenumeraty roku 2023 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2023, bez względu na datę ukazania się numeru,
b) zapewnienie kompletności dostaw zamówionych czasopism,
c) zapewnienie dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie,
d) niezwłoczne informowanie, e-mailem Zamawiającego o wszystkich zmianach wydawniczych, dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wdawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.)
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
4.5.5.) Wartość części: 83705,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu, na część 1 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88494,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88494,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88494,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBSCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-21-82-463
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-359
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88494,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-26 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych - Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wieś - Bobulczyn
- Świadczenie usług stolarskich i drobnych prac elektrycznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dzienników, tygodników, dwutygodników, czasopism zagranicznych oraz innych wydawnictw periodycznych
- Prenumerata prasy w wersji papierowej i elektronicznej do siedziby Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych na rok 2025
- Zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej.
- Dostawa prasy do UJK
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.