Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051525/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej na nieruchomości stanowiących zasób Gminy B-B zarządzanych przez ZGM w zakresie części 2 zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 06 02
1.5.8.) Numer faksu: 33 499 06 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej na nieruchomości stanowiących zasób Gminy B-B zarządzanych przez ZGM w zakresie części 2 zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1686751d-898c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i awarii ogólnobudowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/43/2022/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467678,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – REJON DRUGI obejmuje:
a) prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w budynkach i lokalach mieszkalnych jak i w budynkach i lokalach usługowych, a także na terenach zewnętrznych na powierzchniach takich jak np.: drogi dojazdowe, parkingi, place, chodniki, place zabaw itp. W związku z czym Zamawiający przewiduje, że z całkowitej powierzchni nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia,
wykona prace – usługi na:
- ok. 11% powierzchni użytkowej, czyli – ok. 7 452,94 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace - usługi świadczone na nieruchomościach – w lokalach mieszkalnych i budynkach mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej - mieszkalnej,
- ok. 3% powierzchni użytkowej, czyli – ok 1 315,22 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace – usługi świadczone na nieruchomościach – w budynkach mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej – usługowej (np. części wspólne w budynkach),
- ok. 1% powierzchni użytkowej, czyli – ok. 892,98 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace – usługi świadczone na nieruchomościach – w budynkach oraz lokalach usługowych i na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zamawiającego,
b) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego realizowania niniejszego zamówienia w zakresie szczegółowo opisanym w „Szczegółowym zakresie usług - Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do swz i umowy,
c) szczegółowa lokalizacja nieruchomości wraz z powierzchniami, dla części 1 zamówienia,
została określona w załączniku nr 4a do swz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla części 2
zamówienia – Rejon Drugi”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315000-9 - Usługi budowlane
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467642,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467642,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467642,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "ARBUD" Arkadiusz Jęczalik - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "GLAHUS" Jakub Glaser - Członek Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372502033
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Staszica 8/1
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467642,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "21/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i modernizacji Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "PRZYSTAŃ" w Bielsku-Białej na okres II Półrocza w 2025 roku".
- " Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych i strzykawkowych dla Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych wraz z dostawą asortymentu do ZUOK "Orli Staw"
- Przeglądy i naprawy drzwi automatycznych
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- ZZP.260.1.16.2025 - Wykonanie modernizacji sprawdzarek biletowych przy kołowrotach na stadionie Motor Lublin Arena
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- ZP/31/2025 Wymiana, naprawa powłoki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom doraźnym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25 II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.