eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny"Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konarzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 598331011

1.5.8.) Numer faksu: 598331008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/konarzyny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35eb4da0-a594-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003516/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie Gminy Konarzyny” Inwestycja w Zespole Szkół Publicznych w Konarzynach obejmuje m. in.:
Wymianę stolarki drzwiowej, montaż rolet;
Wykonanie nawierzchni ścian, podłóg i sufitów;
Przebudowę sanitariatów;
Montaż tablic interaktywnych;
Renowacja murków oporowych;
Montaż masztów flagowych;
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu;
Wymiana ogrodzenia;
Modernizacja instalacji elektrycznej oraz wod. - kan. Zakres zgodnie z załączoną dokumentacją projektową
Inwestycja w Ośrodku Zdrowia w Konarzynach obejmuje m. in.:
przebudowę wraz z wykończeniem (tynkowanie, malowanie) ścian wewnętrznych, stolarki drzwiowej parteru i klatki schodowej, z wymianą balustrady;
wykonanie posadzek na parterze z warstwą wierzchnią z płytek gresowych (z wykonaniem izolacji stropu styropianem i ułożeniem instalacji ogrzewczej- podłogowej);
wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej, bez instalacji RTV SAT, Instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła;
wykonanie wewnętrznej instalacji wody, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem technicznym branży sanitarnej, bez wentylacji mechanicznej.
Piwnica: w pomieszczeniu technicznym 1.6 wykonać ściankę działową REI20 z drzwiami EI60 zgodnie z rysunkiem;
Piętro: wymiana podłogi w pomieszczeniach: 1.4 (pokój - panele podłogowe), 1.2 (kuchnia - płytki), w łazienkach – nowa armatura sanitarna (umywalki z szafką podumywalkową, toalety, prysznice oraz nowe okładziny ścienne i podłogowe)
Szczegółowy zakres zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Dokumentacja projektowa dotycząca prac zewnętrznych została zrealizowana i zakończony.
UWAGA!
Prace budowlano-instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłą pracę szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2277777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4723200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2277777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MarVinci Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-212-70-20

7.3.3) Ulica: Spokojna 9

7.3.4) Miejscowość: Chojniczki

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2277777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.