Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567536/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00587849/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00595767/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00600938/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00603394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225
1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48177743720
1.5.8.) Numer faksu: +48177743721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d1dfc7d-f5b8-4151-be44-6112b1ec36411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d1dfc7d-f5b8-4151-be44-6112b1ec3641
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045983/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr: FEPK.02 „ENERGIA i ŚRODOWISKO” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.09.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy”Część I,
1. 1. Budowa kontenerowej przepompowni wody wraz ze zbiornikiem wyrównawczym na wodę o objętości V=100m3
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
Budowa kontenerowej pompowni wody wraz ze zbiornikiem wyrównawczym na wodę o objętości V=100m3 wraz z zewnętrznymi odcinkami instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej, budowa zbiornika bezodpływowego o średnicy 2m w miejscowości Babaicha, gmina Tuszów Narodowy na działce nr ewid. gr. 420,
Jego dokładne usytuowanie w terenie podano na planie zagospodarowania terenu.
Roboty obejmują również montaż pomp wraz z instalacjami elektrycznymi i okablowaniem.
w tym w szczególności:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty montażowe,
- zagospodarowanie terenu,
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 705588,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy”Część II,
2. 2. „Budowa odcinka sieci wodociągowej PE Ø 110mm Borki Nizińskie - Jaślany”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 RC SDR17 Ø 110x6,6 o długości 2354,8m,
Odcinek wodociągu pozwoli na połączenie sieci wodociągowej w miejscowości Jaślany z siecią wodociągową w miejscowości Borki Nizińskie w tym w szczególności:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- montaż hydrantów naziemnych DN80 (13 szt.)
- montaż zasuw odcinających w rejonie węzła „w1”
- zagospodarowanie terenu,
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 732275,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy”,Część III
3.3. „Budowa odcinka sieci wodociągowej PE Ø 110 w miejscowości Malinie
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 RC SDR17 Ø 110x6,6 o długości 143,2 mb, włączenie do istniejącego wodociągu nastąpi na działce nr 387/1 przed istniejącym hydrantem, planowany jest montaż hydrantu naziemnego DN80 oraz zasuwy odcinającej.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) z włączeniami jw. oraz w szczególności dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 47963,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy”Część IV
4.4. „Budowa odcinka sieci wodociągowej PE Ø 90mm w miejscowości Borki Nizińskie”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- budowę odcinka wodociągu z rur PE Ø 90mm, o długości około 808mb, włączenie, projektowanego wodociągu nastąpi na działce nr ewid. 63, obręb Borki Nizińskie, w ramach robót planowany jest montaż hydrantów naziemnych DN 80 (4szt.) oraz montaż zasuw odcinających przed hydrantami.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) z włączeniami jw. Oraz w szczególności dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 243768,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy”Część V
5.5. „Dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do celów technologicznych uzdatniania wody na Stacji Uzdatniania Wody SUW w msc. Jaślany”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem następujących urządzeń tj.:
- Urządzenia do zmiękczania wody do zainstalowania na SUW-ie - 1 szt. Urządzenie przeznaczone jest do pracy ciągłej, do celów technologicznych, dwa współpracujące 5 cyklowe zawory sterujące, złoże jonowymienne - kationit silnie kwaśny, odporny na korozję zbiornik z włókien szklanych, oddzielny zbiornik na sól, system sterowania zapewniający produkcję wody zmiękczonej 25 h / dobę, wysoka zdolność usuwania jonów twardości, objętościowa regeneracji złoża, możliwość pracy w trybie wahadłowym lub równoległym - 3 -4 kolumny, podtrzymywanie pamięci sterownika, regulacja cyklu, wskazanie przepływu chwilowego i ilości wody pozostałej do następnej regeneracji,
- dostawę i montaż sprężarek do napowietrzania filtrów - do zainstalowania na SUW-ie – 2 szt.
Sprężarki chłodzone powietrzem, bezolejowe, min. wydajność FAD w warunkach odniesienia 200 l/min, Moc wejściowa na wale w warunkach odniesienia 2,2 kW, Moc wejściowa na wale w warunkach odniesienia 2,2 kW. Ilość stopni sprężania 1. Ilość elementów sprężających 1. Strumień powietrza chłodzącego sprężarkę 6,4 m3/min. Poziom hałasu wg PNEUROP PN8NTC2.2 67 dB(A). Gabaryty [dł. x szer. x wys.] sprężarki (mm) 1267 x 601 x 1154. Masa sprężarki 185 kg. Maksymalne efektywne ciśnienie na wylocie ze sprężarki 10 bar. Minimalna temperatura otoczenia 0 stopni C. Maksymalna temperatura na wlocie 40 stopni Celcjusza.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje specyfikacja dostaw dla części V – zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
42912340-7 - Aparatura do odsalania
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy”Część VI
6.6. „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody
w miejscowości Jaślany o mocy PV do 50 kWp”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletnego systemu fotowoltaicznego o mocy 50 kWp na gruncie (wolnostojąca). Parametry modułu – ENCOR EC460M-10-120S 460Wp, moc maksymalna 460 Wp, napięcie obwodu otwartego 41,78V, prąd zwarcia, 13,63A, napięcie przy mocy maksymalnej 34,89V, natężenie prądu przy mocy maksymalnej 13,19A, sprawność modułu 21,30%. Falownik typu ON-GRID mocy 25kW x 2 szt. (razem 50kW), przewody elektryczne H1Z2Z2-K PV1-F 10/1,5kV 6 mm2, Okablowanie i akcesoria uzupełniające - zestaw okablowania i konektorów do wykonania i uruchomienia instalacji. Wszystkie elementy są certyfikowane
i spełniają normy dla instalacji solarnych. Zabezpieczenia przeciwprzepięciowe - pełne zabezpieczenia AC i DC dostosowane do systemu i zgodne z normą.
Monitoring każdego panela, wbudowana ochrona przed skutkami zwarć łukowych, wbudowana funkcja ograniczenia PID do zapewnienia maksymalnej wydajności systemu
Wyprodukowana przez instalacje fotowoltaiczne energia elektryczna nie będzie oddawana do sieci. Blokada wypływu wyprodukowanej energii elektrycznej będzie realizowana poprzez projektowany w rozdzielnicy stacyjnej inteligentny miernik mocy służący do ograniczenia generacji mocy instalacji fotowoltaicznych.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje również dokumentacja techniczna oraz opis głównych minimalnych parametrów instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331000-8 - Baterie słoneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
09330000-1 - Energia słoneczna
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekozis Grzegorz Surgota i Wspólnicy Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529230495
7.3.3) Ulica: Borowa, 326
7.3.4) Miejscowość: Borowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-305
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOZIS GRZEGORZ SURGOTA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOZIS GRZEGORZ SURGOTA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422786,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MONT ŻĄDŁO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529834112
7.3.3) Ulica: 306B
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 39-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23393,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23393,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIiU"EKO-SYSTEM" Edward Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690039810
7.3.3) Ulica: Podleszany 140
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23393,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188251,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MONT ŻĄDŁO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529834112
7.3.3) Ulica: 306B
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 39-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA Jasło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521851364
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 6/6
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115497,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115497,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Energia Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524880538
7.3.3) Ulica: Malinie 593
7.3.4) Miejscowość: Malinie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115497,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kształtowanie przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościoła w Grodzisku
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.