Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00034087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00054704/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00061528/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-24
- 2024/BZP 00272385/01 - Wynik z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek zarządzanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015633558
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Staszica 2
1.4.2.) Miejscowość: Łomianki Dolne
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA.PUBLICZNE@ICDS.PL
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.icds.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069127
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00034087
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.1. Rola zamawiającego Przed zmianą:
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
Po zmianie:
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.9. Podział obowiązków - zamówienie wspólne Przed zmianą:
Po zmianie:
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanego dalej „Zamawiającym” do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień na zakup usług, dostaw i robót budowlanych w imieniu własnym i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych Gminy Łomianki:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
przy ul. Staszica 2,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
sp3@lomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://sp3.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 2 im Ireny Szewińskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Łomiankach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
sp2.dabrowa@edulomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://sp2.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
przy ul. Staszica 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
sekretariat@lolomianki.edu.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://lolomianki.edu.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Szpitalna j7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
kancelaria@opslomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://lomianki.pl/ops
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
M. Konopnickiej 65,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
psdl@edulomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://psdl.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Szpitalna 1,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
ps.lomianki@wp.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://ps.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Piaskowa 30,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
przedszkole.dabrowa@op.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://psd.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Akinsa 8
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
psdl2@edulomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://ps2dziekanow.edu.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Akinsa 6,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
spdl@edulomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://spdl.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Warszawskiej 73,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
sp1@edulomianki.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://sp1.edulomianki.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
przy ul. Rolniczej 435,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
sekretariat@spdziekanowpol.szkolnastrona.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://spdziekanowpol.szkolnastrona.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
przy ul. Strzeleckiej 32,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomianki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
05-092
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawski zachodni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
wiejska@sp-sadowa.edu.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
http://sp-sadowa.szkolnastrona.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Łomiankach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-215-22-70
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 2 im Ireny Szewińskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Łomiankach,Szkoła Podstawowa nr 2 im Ireny Szewińskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Łomiankach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-214-62-46
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Wojtyły w Łomiankach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-14-66-612
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
Ośrodek Pomocy Społecznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-074-49-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-126-24-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe w Łomiankach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-17-68-394
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-126-26-19
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-216-46-00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-174-81-38
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-149-53-29
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Por. A. Pilcha ps. Góra Dolina w Dziekanowie Polskim
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-15-20-553
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
118-15-17-108
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa środków czystości i higieny dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.