Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00491928/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego
w Oświęcimiu w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357138472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 42 95, 33 843 00 06, 33 843 00 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zla@e-post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnegow Oświęcimiu w 2023 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79227c91-7575-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030290/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.27.03.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest świadczenie usługi utrzymania czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2023 roku, na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących placówkach Zamawiającego:
a) Przychodnia Rejonowa nr 1, ul. Żwirki i Wigury 5, 32-600 Oświęcim,
b) Przychodnia Rejonowa nr 2, ul. Czecha 2, 32-600 Oświęcim,
c) Przychodnia Rejonowa nr 3, ul. Słowackiego 1, 32-600 Oświęcim,
d) Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim,
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia określone zostały we wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego. Wzór umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394243,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706374,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394243,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Service Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-23-20-165
7.3.3) Ulica: Panewnicka 375
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-773
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394243,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa ul. Chopina w Oświęcimiu
- Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku gminnym w Rajsku przy ul. Edukacyjnej 9
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego we Włocławku
- Kompleksowa obsługa budynku przy al. Jana Pawła II 180 w Krakowie
- Utrzymanie terenów zieleni gminnej wraz z opróżnianiem koszy na placach zabaw i boiskach w mieście Piła w 2025 r.
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach, terenów zielonych i powierzchni utwardzonych na terenie kompleksu wojskowego w m. AUGUSTÓW"
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KARTUZACH WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - część I i II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.