Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104721/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069236 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Mazowieckiej 15 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: adm.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Mazowieckiej 15 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a83d6423-c1e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym składanie ofert, przekazywanie informacji, oświadczeń oraz dokumentów, w tym
podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn.zm.), za pośrednictwem platformy zakupowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz.
2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz
informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020r. Poz.2452).
3. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na
platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej
SWZ, w szczególności zawartymi w Rozdziale XIV i Rozdziale XVIII.
4. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie
informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości
plików lub spakowanego katalogu (załączników).
5. Za datę przekazania (wpływu) oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetleniu komunikaty, że oferta została złożona.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz Zamawiający może również komunikować się z
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowieniapubliczne@adm.com.pl, z tym zastrzeżeniem, że Ofertę (w szczególności Formularz
Oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
9. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 uPZP, podmiotowe środki dowodowe i
przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane), składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
10. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie,
kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa
bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (platformy). Dalsze informacje
dotyczące obowiązku informacyjnego
zamieszczone są w rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania
danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania
danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26/PA/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont
elewacji frontowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Mazowieckiej 15 w
Bydgoszczy(działka nr 66, obręb 111). Roboty należy zrealizować zgodnie z załączonym
projektem budowlanym z dnia 30 października 2020 roku sporządzonym przez firmę Pracownia
Projektowa INGRAF ARCHITEKCI, decyzją RDOŚ z dnia 28.08.2020r. oraz załączoną
specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA:* realizacja robót
powinna odbywać się pod nadzorem i w uzgodnieniu z uprawnionym ornitologiem (p. Rafał
Kaźmierski).Wszelkie opinie i uzgodnienia w ww. sprawie wymagają udokumentowania w formie pisemnej.* zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przyrodniczych zadań
kompensacyjnych polegających na zamontowaniu jednej skrzynki lęgowej dla kawek typu D.
Dokładną lokalizację skrzynki należy uzgodnić ze specjalistą ornitologiem .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna, żewykonawcaspełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5
lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w
tymokresie – wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą remont elewacji
lubdocieplenie/termomodernizację elewacji na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł brutto (słownie:
stotysięcy złotych) b) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący
osóbskierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną
osobą,która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane
wykonawce wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej U W A G A :* osoby wskazane przez
Wykonawcę napotwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt.6.2.2., powinny posiadać
ww. uprawnieniabudowlane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst
jedn. Dz. U. z 2019r. poz.1186 z dnia 26.06.2019 r., ze zmianami) oraz rozporządzeniem
Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831)
lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniejobowiązujących przepisów prawa.* w przypadku wykonawców (osób) zagranicznych
dopuszczasię kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach, na zasadach
określonych wart.12a ustawy Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125
ust.1uPZP w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art.108 ust.1
orazart.109 ust.1 pkt 4 uPZP. Wzór oświadczenia zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem
do jego złożenia na podstawie art.274 ust.1 ustawy PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art.274 ust.1 ustawy PZP.
UWAGA: jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art.274 ust.1 ustawy PZP.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców (wzór załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie to potwierdza odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty, inne niż oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (jeżeli zamawiający przewiduje podmiotowe środki dowodowe), składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dodatkowo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (podstawa prawna: art.117 ust.4 ustawy PZP), zgodne ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” wpisują dane dotyczące wszystkich podmiotów (wykonawców), które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia zostało uregulowane w art.58-60 ustawy PZP.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory wformie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w
tym opisu kolumn i wierszy. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym wg wzoru
Zamawiającego(załącznik nr 1 do SWZ). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1)
oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
(załącznik nr 2doSWZ) 2) odpowiednie pełnomocnictwa (*jeżeli dotyczy) 3) zobowiązanie innego
podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust.3 SWZ (*jeżeli dotyczy) 4) oświadczenie
innego podmiotu dotyczące braku przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału
(*jeżeli dotyczy) 5)oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego dotyczące robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców
składane napodstawieart.117 ust.4 ustawy PZP (*jeżeli dotyczy) 6) dowód wniesienia wadium (*jeżeli dotyczy)
UWAGA:
Zamawiający informuje, że adres e-mail podany przez wykonawcę na platformie zakupowej przy składaniu oferty, będzie jedynym, na który zamawiający będzie prowadził komunikację z wykonawcą we wszystkich sprawach dotyczących niniejszego postępowania (w tym przesyłanie wezwań do złożenia podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, wezwań do złożenia wyjaśnień, informacji o wyniku postępowania itp.)
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
- Dostawa sprzętu do laboratorium logistyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem pokrycia dachowego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez budowę dwóch ścianek wspinaczkowych oraz elementów małej architektury przy ul. Pod Reglami w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjno studialnej dla projektów Miasta Bydgoszczy dofinansowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2024
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej rozbudowy i budowy systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynkach Politechniki Bydgoskiej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.