eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (3 części).



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069277 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (3 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (3 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd92c1f-9eaa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Platformy Startowe Start In Podkarpackie” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POPW.01.01.01-18-0001/18-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90123,35 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części I postępowania jest wykonanie prototypu kompozytowej (kompozyt węglowy) zębatki rowerowej, wraz z dostarczeniem wyników statycznych i dynamicznych badań wytrzymałościowych:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie kompozytowej zębatki rowerowej.
Do zadań Dostawcy należy przygotowanie projektu CAD na podstawie poniższych danych:
- Liczba zębów: 40T
- BCD: 110mm
- Kompatybilność: łańcuch 11rz
- Koronka dedykowana do korby GRX FC-RX810 1x11rz

Projekt zębatki powinien umożliwiać edycję. Wymaga się dostarczenia pliku w formacie STL.
Dostawca powinien wykonać optymalizację geometrii piasty oraz wieńca zębatego. Materiał wyrobu: kompozyt węglowy na osnowie polimerowej.
Do obowiązków Dostawcy należy również stworzenie modelu optymalizującego strukturę kompozytu: rodzaj tkaniny węglowej, ilość warstw, technologia przesycania, producent żywicy (odporność temperaturowa minimum 170 C). Dostawca zobowiązuje się wykonać co najmniej 20 testowych sztuk na postawie wcześniej przygotowanego i zaakceptowanego przez Zamawiającego modelu CAD i modelu optymalizującego. W zakresie technologii wytwarzania leży również naniesienie powłok metodą Arc PVD. Dostawca zobowiązany jest do opracowania optymalnych warunków procesowych, doboru powłoki oraz wykonania co najmniej 3 procesów. Dostawca dostarczy: wyniki pomiaru twardości oraz wyniki pomiaru grubości powłoki przy użyciu calotest’u, które posłużą do wstępnej analizy struktury powłoki oraz adhezji do materiału podłoża.

Do obowiązków Dostawcy należy również wykonanie prób, które odzwierciedlą rzeczywiste warunki
pracy zębatki. Wymaga się określenia:
1) Ilość godzin pracy zębatki do momentu pojawienia się pierwszych uszkodzeń oraz do
całkowitego zużycia przy średnim obciążeniu 200 W
2) Ilość cykli zmiany przełożenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej

73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wydajnego systemu wibroakustycznego umożliwiającego wyciszanie okapów kuchennych. System ten to produktu lub grupa produktów, które na bazie prostych i tanich rozwiązań techniczno-materiałowych umożliwiłyby skuteczną redukcję hałasu okapów kuchennych, ze szczególnym uwzględnieniem modeli okapów o głośnej pracy oferowanych obecnie na rynku, dla najliczniejszej grupy docelowej.
Opracowany i wdrożony do produkcji system wibroakustyczny powinien posiadać charakter uniwersalny, umożliwiający wygłuszenie (wyciszenie) różnych modeli okapów dostępnych obecnie na rynku. Zamówienie obejmuje:
1. Przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przygotowanie wydruku 3D:
- prace koncepcyjne,
- opracowanie dokumentacji techniczno-technologicznej dla rozwiązań prototypowych,
- wykonanie produktów prototypowych (wydruk w technologii 3D) na bazie dostarczonej dokumentacji,
- badanie okapu kuchennego wg. PN-EN 60704-2-13:2017-02 - wersja angielska – aktualnie obowiązująca,
- badania produktów prototypowych wraz z okapem kuchennym wg. PN-EN 60704-2-13:2017-02 - wersja angielska - aktualnie obowiązująca.
2. Przeprowadzenie badań rozwiązań prototypowych oraz opracowanie wyników badań:
- opracowanie wniosków oraz wytycznych projektowych dla produktów prototypowych,
- przygotowanie raportu.
- walidacja dokumentacji techniczno-technologicznej
3. Zakres opracowywanej dokumentacji powinien uwzględniać:
- specyfikację materiałową produktów prototypowych,
- technologię wykonania (produkcji) produktów prototypowych,
- technologię montażu produktów prototypowych.

Dodatkowe warunki:
1. Wymaga się od Wykonawcy zapewnienia niezbędnej infrastruktury pomiarowo-badawczej, przestrzeni do prowadzenia badań oraz surowców i materiałów do przeprowadzenia badań.
2. Wymaga się udokumentowania zrealizowanych prac w pełnym zakresie zleconej usługi w postaci raportu/sprawozdania z realizacji usługi, obejmującego kompletny zakres prac zleconych do wykonania, jaki został szczegółowo zdefiniowany w punkcie powyżej. Opracowany demonstrator technologii oraz raport/sprawozdanie z realizacji usługi powinny zostać przekazane w okresie realizacji usługi, wynikającym z zawartej umowy z Wykonawcą (raport/sprawozdanie należy przekazać w wersji papierowej i elektronicznej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej

73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 37333,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla cz. III jest wytworzenie demonstratora struktury wielowarstwowej o właściwościach elektrochromowych, składającego się co najmniej z następujących elementów:
1. Komórka elektrochromowa o budowie:
- Przezroczyste podłoże o wymiarach min. 5 cm x 5 cm;
- Elektrody z przezroczystych tlenków przewodzących;
- Warstwa elektrochromowa o powierzchni nie mniejszej niż 4 cm x 4,5 cm, zmieniająca barwę w szerokim zakresie światła widzialnego, której jeden ze stanów barwnych jest przezroczysty;
- Elektrolit na bazie soli litu;
- Uszczelnienie komory elektrolitu;
- Warstwa magazynująca jony i/lub komplementarna warstwa elektrochromowa;
- Elektroda z przezroczystych tlenków przewodzących;
- Wierzchnia warstwa przezroczysta.
2. Przenośny zasilacz, umożliwiający sterowanie stopniem wybarwienia komórki elektrochromowej:
- Możliwość płynnej regulacji napięcia wyjściowego;
- Ponad 200 kroków regulacji dla pełnego zakresu napięć wyjściowych;
- Napięcie wyjściowe od -9V do 9V;
- Ograniczenie prądu zwarciowego;
- Zasilanie bateryjne;
- Możliwość ładowania baterii;
- Wyświetlanie parametrów wyjściowych.
Warstwy elektrochromowe wytworzone zostaną metodami chemicznymi np. zol-żel, rozwirowanie z roztworu, etc.
Zakres prac do wykonania:
E. Wytworzenie warstw elektrochromowych i magazynujących jony oraz przygotowanie elektrolitu;
F. Zbudowanie demonstratora wraz z systemem zasilania i kontroli transmisji światła;
G. Określenie schematu demonstratora;
H. Określenie parametrów produktu finalnego takich jak: potencjały zmiany barwy, transmitancja światła w zakresie widzialnym dla różnych potencjałów, czasy przełączania między stanami barwnymi.

Dodatkowe warunki:
1. Wymaga się od Wykonawcy zapewnienia niezbędnej infrastruktury pomiarowo-badawczej, przestrzeni do prowadzenia badań oraz surowców i materiałów do przeprowadzenia badań.
2. Wymaga się udokumentowania zrealizowanych prac w pełnym zakresie zleconej usługi w postaci raportu/sprawozdania z realizacji usługi, obejmującego kompletny zakres prac zleconych do wykonania, jaki został szczegółowo zdefiniowany w punkcie powyżej i sygnowany tamże kolejno małymi literami: A, B, C, D. Opracowany demonstrator technologii oraz raport/sprawozdanie z realizacji usługi powinny zostać przekazane w okresie realizacji usługi, wynikającym z zawartej umowy z Wykonawcą w wersji papierowej i elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej

73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 15790,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44956,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44956,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESFORM Krzysztof Kosiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8181645287

7.3.3) Ulica: Kukuczki 23/1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-330

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44956,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie VIBA – Andrzej Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161001150

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 53/13

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Wykonanie elementów prototypowych - Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe TEWA Technologie Wibroakustyczne sp. z o.o. - Rzeszów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla części III niniejszego postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I
Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana dla cz. I zamówienia (X Dimensions Szymon Wadowski - oferta nr 3), jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy (pismem z dn. 13.05.2021 r.).
W związku z powyższym, Zamawiający działając w oparciu o zapisy art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.) dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, która zdobyła kolejno najwyższą liczbę punktów, w ramach I części zamówienia, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert, spośród ofert pozostałych w postępowaniu – była jedyną ofertą. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część II
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. II zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację niniejszej części zamówienia, przez co cena wybranej oferty, nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.