Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533422/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00548757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r. - powtórka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327227903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/138490/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r. - powtórka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f963e72-9351-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048567/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 832332,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (dalej PSZOK) w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r..
Szacowana ilość wytworzonych odpadów wynosi: 594,771 Mg
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:
a) w przypadku zwiększenia ilości wytwarzanych odpadów komunalnych przez mieszkańców;
b) w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonywania umowy do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania i skutecznego zawarcia umowy z nowym wykonawcą – do 3 (trzech) miesięcy.
W przypadkach, o których mowa w pkt 3 lit. a Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości świadczonych usług do 30% wartości zamówienia podstawowego.
W przypadkach, o których mowa w pkt 3 lit. b Zamawiający przyjmuje możliwość zwiększenia ilości świadczonych usług do 12,5% ilości przyjętych w ramach zamówienia podstawowego.
4. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w czasie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu do momentu wyłonienia nowego Wykonawcy w postępowaniu i skutecznego zawarcia umowy w okolicznościach o których mowa w Rozdziale 6 SWZ;
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego oraz w przypadkach określonych w SWZ oraz we wzorach umowy;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym zamówieniem do umowy;
6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i załącznikach do umowy;
7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
5. Stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
kierowców do transportu odpadów,
pracowników fizycznych do załadunku odpadów,
pracowników biurowych zajmujących się logistyką transportu, reklamacjami i sprawozdawczością.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy - Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy – Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
8. Pojazdy skierowane do realizacji zamówienia oraz baza transportowa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 r. poz. 122).
9. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że usługa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10. Przedmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 907989,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907989,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 907989,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO RECYCLING POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000078
7.3.3) Ulica: Szybowa 44
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-193
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO RECYCLING POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO RECYCLING POŁUDNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675384,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.