Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051139/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunikacji Miejskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017319435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al 600 lecia 90
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8629927
1.5.8.) Numer faksu: 46 8629927 wew.111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.sochaczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683bb6eb-8977-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026769/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa soli drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKM-ZP-TP 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostawą soli kamiennej drogowej niezbrylającej w ilości do 180 Mg (luzem) do zimowego utrzymania dróg.
Sól powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02 oraz posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne laboratorium.
Wymagania dotyczące składu chemicznego:
1) zawartość chlorku sodu NaCl - min. 90%;
2) zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8,0%;
3) zawartość wody – max. 3,0%;
4) antyzbrylacz.
Dostawa na koszt wykonawcy. Koszty transportu należy ująć w cenie jednostkowej soli.
Miejsce dostawy: Al. 600 – lecia 90, 96-500 Sochaczew.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty Atestu Higienicznego Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnego laboratorium – zgodnie z Rozdziałem X SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wada postępowania – opis przedmiotu zamówienia nieodpowiadający celowi zamówienia, stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Jest on niewystarczająco szczegółowy co powoduje, że zaoferowany przedmiot dostawy nie może być jednoznacznie zidentyfikowany, jako odpowiadający potrzebom Zamawiającego. Wobec powyższego zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, o czym zawiadamia się równocześnie wszystkich Wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Przygotowanie pomieszczeń do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w CUS w Sochaczewie"
- Świadczenie usług psychologicznych w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie"
- OPRACOWANIE KOMPL. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ MODERNIZOWANEJ CZĘŚCI BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO w ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kożuszki Parcel
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Feliksów
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZERWONKA PARCEL NA DŁ. 350 MB
więcej: przetargi w Sochaczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.