Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504735/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 2 stycznia do 28 czerwca 2024 r.- z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKOPIAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI IM.H. MODRZEJEWSKIEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491996884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasprusie 35 A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182012786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zce@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zce.zakopane.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bdc00ff-851c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzenie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 2 stycznia do 28 czerwca 2024 r.- z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bdc00ff-851c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00498956/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 2 stycznia do 28 czerwca 2024 r.- z podziałem na 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DŻ1-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183884,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182928,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA PIECZYWA:1 Bułka kajzerka 45 g – 50 g kg 15
2 Bułka wieloziarnista 45 g - 50 g kg 160
3 Bułka śniadaniowa 45 g – 50 g kg 155
4 Bułka graham - 45g - 50 g kg 10
5 Bułka tarta kg 125
6 Chleb pszenny krojony 500 g - 600 g kg 5
7 Chleb wieloziarnisty krojony 250 g - 500 g kg 180
8 Chleb razowy krojony 400 g – 500 g kg 25
9 Chleb pszenno-żytni krojony 500 g–600 g kg 195
10 Chleb dyniowy kg 10
11 Chleb graham krojony 300 g - 600 g kg 15
12 Weka krojona 350 g - 500 g kg 105
13 Chałka kg 85
14 Drożdżówka kg 70
15 Pączek (sztuka) 80 g – 100 g szt. 130
16 Ciasto typu „babka” jogurtowe/marchewkowe/murzynek/biszkoptowe kg 10
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
10 Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 18710,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH:1 Ananas w syropie (w opakowaniu puszka 565 g – 580 g) kg 5
2 Brzoskwinia w syropie (w opakowaniu puszka 820 g - 850 g) kg 15
3 Koktail mieszanka owocowa syropie (w opakowaniu puszka 565 g – 850 g) kg 5
4 Cukier kryształ min. klasy 2 (w opakowaniu 1000 g) szt 450
5 Cukier puder (w opakowaniu 500g – 1000 g) kg 10
6 Cukier waniliowy (w opakowaniu 15 g - 30 g) kg 1
7 Jabłko prażone - min. 80 g owoców w 100 g produktu (w opakowaniu 700 g – 1000 g) kg 100
8 Dżem słoik (typu „Łowicz” lub równoważne mix smaków) kg 20
9 Powidła śliwkowe nisko-słodzone (typu „Łowicz” lub równoważne) (w opakowaniu 260 g – 280 g) kg 15
10 Budyń śmietankowy bez cukru (typu Winiary lub równoważne) (w opakowaniu 40 g – 60 g) kg 10
11 Galaretka owocowa (typu „Winiary” lub równoważne) mix smaków (w opakowaniu 60 g – 75 g) kg 15
12 Kisiel z cukrem (typu „Winiary” lub równoważne) mix smaków (w opakowaniu 30 g – 80 g) kg 15
13 Herbata ziołowa w torebkach (waga torebki 1,5 g – 3 g) kg 1
14 Herbata indyjska granulowana (w opakowaniu 80 g – 100 g) kg 3
15 Herbata ekspresowa (typu „Golden Assam” lub równoważne) w opakowaniu 100 szt. (waga torebki 1,5 g – 3 g) kg 1
16 Herbata - owocowa w torebkach (waga torebki 1,5 g - 3 g) kg 1
17 Kakao (typu „Deccomoreno” lub równoważne) o zawartości tłuszczu kakaowego 10%-12% w 100 g masy (w opakowaniu 80 g - 200 g) kg 3
18 Kawa zbożowa rozpuszczalna (typu „Inka” lub równoważne w opakowaniu 100 - 200 g) kg 3
19 Kasza jęczmienna mazurska (perłowa) kg 50
20 Kasza jaglana kg 3
21 Kasza jęczmienna pęczak kg 15
22 Kasza kuskus kg 10
23 Kasza kukurydziana kg 40
24 Kasza gryczana (prażona) kg 35
25 Kasza manna kg 20
26 Mąka ziemniaczana (w opakowaniu 1000 g) kg 40
27 Mąka pszenna poznańska typu 500 (w opakowaniu 1000 g) kg 220
28 Makaron łazanki małe (typu „Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 30
29 Makaron gwiazdki (typu „Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 5
30 Makaron muszelki małe (typu „Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 20
31 Makaron spaghetti (typu ”Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 70
32 Makaron świderki (typu „Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 30
33 Makaron jajeczny nitki (typu „Czaniecki lub równoważne) (w opakowaniu 250 g – 400 g) kg 50
34 Makaron jajeczny zacierka (typu „Czaniecki lub równoważne) (w opakowaniu 250 g – 400 g) kg 60
35 Makaron kokardki (typu „Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 35
36 Makaron pióra (typu „Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 10
37 Makaron świderki pełnoziarnisty (typu ”Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 30
38 Makaron pióra pełnoziarnisty (typu ”Lubella” lub równoważne) (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 30
39 Ryż biały długoziarnisty (typu „Sonko” lub równoważne) (w opakowaniu 1000 g) kg 230
40 Płatki zbożowe czekoladowe – kulki, bez dodatku słodu jęczmiennego (w opakowaniu 900 g - 1000 g) kg 10
41 Płatki kukurydziane - z ziaren kukurydzy, (w opakowaniu 900 g - 1000 g) kg 10
42 Płatki owsiane górskie ekstra (w opakowaniu 500 g – 600 g) kg 10
43 Płatki jaglane (w opakowaniu 500 g – 600 g) kg 10
44 Grzyby - pieczarki marynowane (w opakowaniu 700 g – 1000 g) kg 3
45 Koper konserwowy „siekany” (w opakowaniu 180 g – 200 g) kg 5
46 Szczaw konserwowy „siekany” (w opakowaniu 180 g – 200 g) kg 5
47 Ogórki konserwowe w zalewie octowej (typu „Krakus” lub równoważne) min 60% ogórka (w opakowaniu 800 g – 900 g) kg 65
48 Kukurydza konserwowa (typu ”Pudliszki” lub równoważne ) (w opakowaniu 350 g - 450 g) kg 3
49 Groszek konserwowy (typu „Pudliszki” lub równoważne) (w opakowaniu 350 g – 450 g) kg 2
50 Ciecierzyca w puszce (typu „Rolnik, „Kier” lub równoważne) (w opakowaniu 350 g – 450 g) kg 10
51 Olej rzepakowy rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych nie mniej niż 60 g na 100 g (w opakowaniu 3 l - 5 l) l 400
52 Ocet winny (w opakowaniu 200 ml - 500 ml) l 1
53 Ocet spirytusowy 10 % (w opakowaniu 0,5 l) l 3
54 Kwasek cytrynowy (w opakowaniu 500 g – 1 000 g) kg 3
55 Proszek do pieczenia (w opakowaniu 30 g – 40 g) kg 0,5
56 Czosnek granulowany 100% (typu "Helcom" lub równoważny w opakowaniu 500 g - 1000 g) produkt nie może zawierać: gluten, jaja, mleko (łącznie z laktozą), soję, gorczycę, seler i orzeszki ziemne. kg 10
57 Przyprawa do ryb (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 3
58 Przyprawa do drobiu (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 5
59 Przyprawa do potraw (typu „Kucharek”) (w opakowaniu 800 g - 1000 g) kg 30
60 Płynna przyprawa Maggi typu „Winiary” (w opakowaniu butelka - 1 l) l 55
61 Ketchup łagodny (typu ”Roleski”) (w opakowaniu 400 g - 500 g) kg 25
61 Musztarda (typu „Roleski”) (w opakowaniu 400 g – 500 g) kg 5
63 Majonez (typu „Roleski” ) (w opakowaniu 800 g – 900 g) kg 15
64 Przecier pomidorowy (typu „Złoty bażant” w opakowaniu 400 g - 450 g) kg 5
65 Przecier pomidorowy (typu „Złoty bażant” w opakowaniu 700 g - 800 g kg 30
66 Chrzan tarty o zaw. chrzanu min.60% (typu „Polonaise”) (w opakowaniu 180 g - 250 g) kg 15
67 Pomidory konserwowe (typu „Łowicz” – puszka (w opakowaniu 400 g – 800 g) kg 15
68 Sos do spaghetti (typu „Łowicz”)(w opakowaniu szklanym 500g- 600g) kg 30
69 Barszcz czerwony – koncentrat w płynie, (w opakowaniu 250 ml – 1 litr) l 5
70 Żurek na zakwasie (typu ”Śląski”)(w opakowaniu 250 ml – 1 litr) l 5
71 Miód naturalny wielokwiatowy – słoik (w opakowaniu 800 g – 1000 g) kg 15
72 Syrop malinowy „typu Łowicz” (w opakowaniu 500 ml – 1 l) l 1
73 Sok w kartonie (typu „Tymbark”) mix smaków (w opakowaniu 1 litr) l 200
74 Sok w kartonie (typu „Tymbark”) mix smaków (w opakowaniu 200 ml) l 35
75 Woda mineralna niegazowana (w opakowaniu 0,5 l) l 60
76 Woda mineralna niegazowana (w opakowaniu 1,5 l) l 600
77 Rodzynki sułtańskie (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 5
78 Suszone morele luz kg 10
79 Suszone śliwki luz (typu ”kalifornijskie”) kg 10
80 Suszona żurawina luz kg 5
81 Pestki słonecznika (łuskane) kg 5
82 Suszone orzechy włoskie (łuskane) kg 5
83 Pestki dyni (łuskane) kg 1
84 Konserwa rybna w oleju (sardynki) (w opakowaniu 170 g – 240 g) kg 3
85 Tuńczyk w oleju (w opakowaniu 170 g - 180 g) kg 15
86 Konserwa rybna w sosie pomidorowym (szprot) (w opakowaniu 170 g – 180 g) kg 15
87 Sól jodowana, spożywcza, warzona (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 125
88 Kminek cały 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 30 g – 40 g) produkt kg 0,5
89 Cynamon mielony 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 350 g - 500 g) kg 0,5
90 Bazylia 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 10 g – 20 g) kg 0,5
91 Papryka w proszku ostra/łagodna 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 500 g -1000 g) kg 5
92 Ziele angielskie całe 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 400 g – 500 g) . kg 1
93 Pieprz naturalny czarny mielony 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 500 g -1000 g) kg 5
94 Kurkuma 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 20g – 100 g) kg 0,5
95 Imbir mielony 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 20 g - 30 g) kg 0,5
96 Kolendra mielona 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 15 g – 30 g) kg 0,5
97 Oregano suszone 100% (typu "Helcom lub równoważne w opakowaniu 300 g - 500 g) kg 0,5
98 Majeranek suszony 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 300 g - 500 g) kg 0,5
99 Liść laurowy 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 100 g - 500 g) kg 0,5
100 Susz warzywny (w opakowaniu 100 g – 150 g) kg 3
101 Wafle ryżowe (typu „Sonko” (w opakowaniu 120 g – 130 g) kg 10
102 Biszkopty (typu „Lady finger” (w opakowaniu 140 g – 250 g) kg 10
103 Ciastka owsiane naturalne bez cukru z dodatkami (typu „Tago”) w opakowaniu 100g – 1000 g) kg 15
104 Herbatniki (typu „Bebe” +/- 48 paczuszek 16 g - 20 g w kartonie zbiorczym) kg 15
105 Wafle w czekoladzie (typu „Grześki” „Princessa”) waga 34 g – 36 g kg 5
106 Cukierki „mieszanka krakowska”(w opakowaniu 1000 g – 1500 g) kg 4
107 Pałeczki kukurydziane (typu „Tygryski”, „Kukuryku”, „Flips”) w opakowaniu 70 g – 250 g kg 10
108 Kawa rozpuszczalna typu „Nescafe” w opakowaniu 100 - 200 g) kg 1
109 groszek ptysiowy kg 5
110 chipsy bananowe bez środków konserwujących, sztucznych barwników i aromatów, bez zawartości syropu glukozowo – fruktozowego i oleju palmowego (w opakowaniu 1000 g) kg 5
111 Przyprawa uniwersalna (vegeta) (Typu "Helcom" lub równoważna w opakowaniu 500 g - 1000 g) kompozycja przypraw, ziół i suszonych warzyw, bez zawartości sztucznych wzmacniaczy smaku: glutaminian sodu, substancje konserwujące czy barwniki. kg 15
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 32528,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA MIĘSA, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH:1 Mięso schab wieprzowy b/kości kg 360
2 Mięso szynka wieprzowa b/kości „kulka” kg 560
3 Mięso łopatka wieprzowa b/kości kg 35
4 Filet z kurczaka kg 465
5 Dramstiki kg 235
6 Porcje rosołowe kg 165
7 Filet z indyka kg 285
8 Udko z kurczaka kg 100
9 Mięso karczek wieprzowy b/kości kg 30
10 Kiełbasa krakowska sucha kg 15
11 Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 10
12 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 10
13 Kiełbasa toruńska kg 45
14 Kiełbasa krakowska parzona kg 5
15 Boczek wędzony kg 20
16 Frankfurteki kg 35
17 Polędwica z indyka kg 10
18 Polędwica z kurczaka kg 10
19 Polędwica sopocka kg 5
20 Filet pieczony z indyka kg 5
21 Pasztet drobiowy pieczony kg 30
22 Słonina kg 3
23 Szynka wieprzowa gotowana kg 20
24 Szynka z piersi kurczaka kg 10
25 Polędwica drobiowa z dodatkami (np. warzywami) kg 5
26 Parówki drobiowe (minimalna zawartość mięsa 90%) kg 65
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15 Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 47597,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA NABIAŁU:1 Jogurt owocowy pitny bez cukrów (w opakowaniu 120 g – 250 g) kg 110
2 Jogurt typu Mia mu/mix/ lub równoważne (w opakowaniu 100 g – 150 g) kg 10
3 Jogurt naturalny (w opakowaniu 100 g – 150 g) kg 80
4 Jogurt naturalny nie mniej niż 1,5 g tłuszczu w 100 g. (w opakowaniu 1 kg - 5 kg) kg 85
5 Kefir naturalny nie mniej niż 1,5 g tłuszczu w 100 g. (w opakowaniu 1 kg – 5 kg) kg 25
6 Mleko karton 3,2% (w opakowaniu 1 litr) l 1750
7 Śmietana 18% (w opakowaniu 400 g – 500 g) kg 70
8 Śmietanka 18% (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 55
9 Śmietanka 30% (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 5
10 Masło 82% tłuszczu (w opakowaniu 180 g - 300 g) kg 140
11 Margaryna mleczna (w opakowaniu 200 g - 250 g kg 20
12 Ser twarogowy półtłusty „Krajanka” lub równoważne - nie mniej niż 4 g tłuszczu w 100 g. kg 270
13 Ser topiony kostka (w opakowaniu 90 g - 100 g) kg 20
14 Ser topiony krążki (mix smaków) (w opakowaniu 140 g – 250 g) kg 5
15 Maślanka naturalna (w opakowaniu 1 l) kg 75
16 Ser żółty (typu” Salami”) kg 40
17 Ser żółty (typu „Edamski”) kg 20
18 Ser żółty (typu” Dziurawiec”) kg 5
19 Ser żółty (typu „Gouda”) kg 10
20 Ser żółty (typu „Mozzarella” kg 5
21 Serek homogenizowany (typu „Serek Polski” lub równoważne) w opakowaniu 125 g - 150 g kg 100
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
6. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
10. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 23794,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW, JAJ:1 Banany kg 430
2 Botwina (pęczek) szt. 15
3 Buraki czerwone kg 380
4 Cebula kg 75
5 Cytryny kg 40
6 Fasola „Jaś” średni kg 30
7 Seler korzeniowy kg 150
8 Groch łuszczony kg 10
9 Grzyby pieczarki kg 60
10 Jabłka kg 550
11 Jaja kurze XL wg wagi nie mniej niż 73g kl. A szt. 5150
12 Kapusta biała kg 70
13 Kapusta czerwona kg 50
14 Kapusta włoska (główka) szt. 85
15 Kapusta pekińska (główka) szt. 50
16 Kapusta kiszona utrwalona naturalnie bez dodatkowego kwasu octowego, mlekowego kg 150
17 Kapusta młoda (główki) szt. 30
18 Sałata zielona (główka) szt. 50
19 Koper zielony (pęczek) szt. 300
20 Marchew korzeniowa kg 510
21 Pomidory kg 85
22 Pory (sztuki) szt. 25
23 Papryka czerwona kg 65
24 Pietruszka zielona (natka pęczek) szt. 190
25 Pietruszka korzeń kg 85
26 Rzodkiewka (pęczek) szt. 130
27 Ogórki zielone kg 235
28 Ogórki kiszone utrwalone naturalnie bez dodatkowego kwasu octowego, mlekowego kg 60
29 Szczypiorek (pęczek) szt. 160
30 Ziemniaki kg 3200
31 Ziemniaki młode kg 500
32 Mandarynki kg 80
33 Truskawka świeża kg 50
34 Pomarańcze kg 155
35 Winogrona białe kg 30
36 Rabarbar kg 10
37 Kiwi (sztuki) szt. 750
38 Gruszki kg 250
39 Sałata lodowa (sztuki) szt. 85
40 Czosnek polski (sztuki) szt. 80
41 Soczewica czerwona kg 15
42 Awokado szt. 25
43 Kalarepa (sztuki) szt. 100
1 Banany kg 430
2 Botwina (pęczek) szt. 15
3 Buraki czerwone kg 380
4 Cebula kg 75
5 Cukinia kg 28
6 Cytryny kg 40
7 Fasola „Jaś” średni kg 30
8 Seler korzeniowy kg 150
9 Groch łuszczony kg 10
10 Grzyby pieczarki kg 60
11 Jabłka kg 550
12 Jaja kurze XL wg wagi nie mniej niż 73g kl. A szt. 5150
13 Kapusta biała kg 70
14 Kapusta czerwona kg 50
15 Kapusta włoska (główka) szt. 85
16 Kapusta pekińska (główka) szt. 50
17 Kapusta kiszona utrwalona naturalnie bez dodatkowego kwasu octowego, mlekowego kg 150
18 Kapusta młoda (główki) szt. 30
19 Sałata zielona (główka) szt. 50
20 Koper zielony (pęczek) szt. 300
21 Marchew korzeniowa kg 510
22 Pomidory kg 85
23 Pory (sztuki) szt. 25
24 Papryka czerwona kg 65
25 Pietruszka zielona (natka pęczek) szt. 190
26 Pietruszka korzeń kg 85
27 Rzodkiewka (pęczek) szt. 130
28 Ogórki zielone kg 235
29 Ogórki kiszone utrwalone naturalnie bez dodatkowego kwasu octowego, mlekowego kg 60
30 Szczypiorek (pęczek) szt. 160
31 Ziemniaki kg 3200
32 Ziemniaki młode kg 500
33 Mandarynki kg 80
34 Truskawka świeża kg 50
35 Pomarańcze kg 155
36 Winogrona białe kg 30
37 Rabarbar kg 10
38 Kiwi (sztuki) szt. 750
39 Gruszki kg 250
40 Sałata lodowa (sztuki) szt. 85
41 Czosnek polski (sztuki) szt. 80
42 Soczewica czerwona kg 15
43 Awokado szt. 25
44 Kalarepa (sztuki) szt. 100
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi przepisów. Wymagania jakościowe dotyczy jaj kurzych stanowiących przedmiot zamówienia określono zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 r., stanowiącym szczegółowe zasady wykonywania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj. Jaja kurze – świeże, niepoddane żadnym zabiegom konserwacyjnym. Skorupa o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona, niemyta, nieczyszczona. Białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych, zapach swoisty. Żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia bez ciał obcych, zapach swoisty. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego. Na skorupie powinien znajdować się czytelny kod producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 44956,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA MROŻONEK I RYB:1 Groszek zielony kg 20
2 Mieszanka warzywna "bukiet warzyw" kg 80
3 Mieszanka warzywna "barszcz ukraiński" warzywa w zmiennych proporcjach 60% (pomidory, kapusta biała, fasola szparagowa, marchew, cebula, seler), buraki ćwikłowe 40% kg 35
4 Marchew z groszkiem kg 20
5 Mini marchewki kg 20
6 Brokuły kg 65
7 Brukselka kg 25
8 Szpinak zielony kg 20
9 Fasolka szparagowa zielona kg 70
10 Kalafior kg 65
11 Dynia kg 20
12 Cukinia (plastry) kg 20
13 Mieszanka kompotowa 4–składnikowa kg 160
14 Truskawka cały owoc kg 175
15 Aronia kg 40
16 Porzeczka czarna kg 15
17 Porzeczka czerwona kg 35
18 Śliwki kg 105
19 Borówki kg 10
20 Wiśnie kg 60
21 Maliny kg 10
22 Ryba – filet z dorsza mrożony, płaty, bez skóry, bez ości, indywidualnie mrożone, glazura (SHP) glazura nie większa niż 10 % masy ryby kg 25
Ryba – filet z mintaja, mrożony, płaty, bez skóry, bez ości, indywidualnie mrożone, glazura (SHP); glazura nie większa niż 10 % masy ryby. kg 235
Ryba – filet z tilapii, płaty, bez skóry, bez ości, indywidualnie mrożone, glazura (SHP)glazura nie większa niż 10 % masy ryby kg 90
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
4.16. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 15342,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18710,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18710,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18710,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia. Cukiernia Anna Piwowarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361178734
7.3.3) Ulica: Chramcówki 16a
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18710,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32528,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32528,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32528,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.3) Ulica: Żmiąca 7
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-503
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32528,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47597,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47597,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47597,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBARTO SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991781489
7.3.3) Ulica: Wspólna 70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-687
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47597,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23794,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23794,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23794,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720002329
7.3.3) Ulica: Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23794,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44956,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44956,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44956,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.3) Ulica: Żmiąca 7
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-503
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44956,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15342,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19736,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15342,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMAR Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340008547
7.3.3) Ulica: Tarnowska 113
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15342,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-28INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Doposażenie pojazdu p.poż MUVO w sprzęt do zamiatania dróg wewnętrznych, placów , chodników w TPN
- Termomodernizacja budynku TPN na Hali Gąsienicowej
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
- Różne produkty spożywcze
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz mięsa i wyrobów wędliniarskich
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawy produktów mleczarskich
- Sukcesywne dostawy mrożonek, warzyw i owoców
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.