Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00011773/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00011773/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11 (po zmianach)
- 2022/BZP 00015569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń pn. „Biofeedback” oraz superwizji specjalistycznych Biofeedback dla nauczycieli przedszkolnych – w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń pn. „Biofeedback” oraz superwizji specjalistycznych Biofeedback dla nauczycieli przedszkolnych – w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc61e43-72b6-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010204/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn. „Biofeedback” oraz superwizji specjalistycznych Biofeedback dla nauczycieli przedszkolnych – w podziale na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław” - projekt ten jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011773/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/CKZ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń pn. „Biofeedback” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 8 nauczycieli/nauczycielek z 2 przedszkoli gminy Wrocław:1) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu – maksymalnie 5 osób;
2) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu – maksymalnie 3 osoby.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.
3. Szkolenia odbędą się w systemie weekendowym (inne terminy wymagają akceptacji uczestników). Łączny czas szkolenia w wymiarze min. 40 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut).
4. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.
5. Miejsce odbywania szkoleń: Wrocław.
6. Szkolenia obejmować będą:
1) sprzężenie zwrotne w terapii;
2) neurofeedback;
3) prowadzenie sesji diagnostycznych/terapeutycznych;
4) protokoły treningowe;
5) obsługa sprzętu (dotyczy sprzętu Biofeedback dostępnego w przedszkolu).
7. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) zapewnienie sali szkoleniowej w celu przeprowadzenia szkoleń (zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Zadania 1 - załącznik nr 1 do swz, zwany dalej „OPZ 1”;)
2) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
3) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
4) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
5) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”
6) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
7) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
8) zapewnienie środków ochrony dla prowadzącego szkolenia w związku z COVID-19;
9) weryfikacja stanu zdrowia prowadzącego szkolenia w związku z COVID-19.
8. Zamawiający informuje, iż dla przeprowadzenia szkoleń zapewni:
1) środki ochrony dla uczestników i odpowiednie przygotowanie sali szkoleniowej w związku z COVID-19,
2) weryfikację stanu zdrowia uczestników w związku z COVID-19.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 1”.
12. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 9.1 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 6 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma obecnie wpływu.
13. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.
14. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
15. W sytuacji, kiedy realizacja szkoleń w formie stacjonarnej nie będzie możliwa z uwagi na obostrzenia związane z przyjętymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej rozwiązaniami w celu przeciwdziałania skutkom epidemii COVID-19, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w formie e-learning tj. zdalnego nauczania opartego na wykorzystaniu technologii internetowych (zmiana formy szkolenia nastąpi na zasadach określonych w projekcie umowy dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 9 do swz). Zmiana formy prowadzenia szkoleń nie będzie wymagała podpisania aneksu do umowy oraz nie wpłynie na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizację szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu superwizji (w ilości maksymalnie 20 godzin dydaktycznych) dla zespołów terapeutów biofeedback (zwanych dalej „szkoleniami”) z 2 przedszkoli gminy Wrocław:1) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu – maksymalnie 5 osób;
2) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu – maksymalnie 5 osób.
2. Superwizja będzie się odbywać we wskazanych w ust. 1 przedszkolach, z wykorzystaniem dostępnego na miejscu sprzętu Biofeedback.
3. Superwizja obejmuje:
3) praktyczne wsparcie dla terapeutów Biofeedback w rozwiązywaniu problemów napotkanych w praktyce terapeutycznej,
4) konsultacje w konkretnych przypadkach,
5) korektę protokołów treningowych,
6) nadzorowanie sesji treningowych,
7) omawianie zagadnień specjalistycznych.
Superwizja stanowi rozszerzenie szkolenia dla terapeutów Biofeedback.
4. Superwizja będzie realizowana w wymiarze maksymalnie 20 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna=45min).
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby godzin - jednak nie mniej niż do 15 godz. dydaktycznych.
6. Szczegółowy harmonogram superwizji zostanie ustalony po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
7. Wykonawca będzie prowadził ewidencję czasu superwizji, która wraz z listą obecności terapeutów będą dokumentacją potwierdzającą wykonanie usługi.
8. Wykonawca przygotuje i wyda wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o odbyciu superwizji w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji superwizji, w tym:
a) do przygotowania i przeprowadzenia testu/ankiety na rozpoczęcie zajęć – określenia efektów wsparcia,
b) do przygotowania i przeprowadzenia testu/ankiety ex-post po zakończeniu cyklu zajęć superwizyjnych,
c) do przygotowania raportu ewaluacyjnego porównującego wyniki testów/ankiet,
d) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginalne arkusze przeprowadzonych testów/ankiet ex-ante i ex-post wraz z analizą wyników testów oraz raport ewaluacyjny w ciągu 7 dni po zakończeniu szkolenia.
10. Szkolenie odbędzie się od poniedziałku do soboty.
11. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.
12. Do obowiązków Wykonawcy należy również:
1) zapewnienie środków ochrony dla prowadzącego szkolenia w związku z COVID-19
2) weryfikacja stanu zdrowia prowadzącego szkolenia w związku z COVID-19.
13. Zamawiający informuje, iż dla przeprowadzenia szkoleń zapewni:
1) środki ochrony dla uczestników i odpowiednie przygotowanie sali szkoleniowej w związku z COVID-19,
2) weryfikację stanu zdrowia uczestników w związku z COVID-19.
14. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 9.2 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 6 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma obecnie wpływu.
15. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji superwizji, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.
16. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 4250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015863643
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1A/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Kozłowski Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021977767
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 2/13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.