Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035696/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069526 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz i Głębokie w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 57 141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz i Głębokie w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971c346d-a0fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa stanowisk kasowych w sezonie letnim na kąpieliskach miejskich i na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 111443,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz
i Głębokie w Szczecinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) obsługę stanowiska kasowego na kąpielisku miejskim Dziewoklicz: codziennie od dnia 15 czerwca 2021 r. do dnia 05 września 2021 r. w godzinach 10.00 – 20.00,
2) obsługę stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Głębokie - od dnia 15 czerwca 2021 r. do dnia 05 września 2021 r.:
a) jedno stanowisko kasowe – codziennie w godzinach: 10.00 – 20.00,
b) drugie stanowisko kasowe:
- poniedziałek – piątek: w godzinach: 14.00-18,00,
- sobota – niedziela: w godzinach: 10.00 – 16.00,
3) obsługę stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka :
a) od dnia 01 czerwca 2021 r. do dnia 31 lipca 2021 r.:
- jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 21.00,
- drugie stanowisko kasowe - poniedziałek – czwartek: w godzinach 10.00 – 20.00,
- trzecie stanowisko kasowe - poniedziałek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00,
b) od dnia 01 sierpnia 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r.:
- jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 20.00,
- drugie stanowisko kasowe - poniedziałek – czwartek: w godzinach 10.00 – 20.00,
- trzecie stanowisko kasowe - poniedziałek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00,
c) od dnia 25 czerwca 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r.:
- stanowisko kasowe przy parkingu - codziennie w godzinach: 10.00 – 16.00,
d) od dnia 01 września 2021 r. do dnia 05 września 2021 r.:
- jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 20.00,
- drugie stanowisko kasowe - poniedziałek – czwartek: w godzinach 10.00 – 19.00,
- trzecie stanowisko kasowe - poniedziałek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00.
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z zapewnieniem personelu na stanowiskach kasowych, w tym kosztów rekrutacji, selekcji, doboru personelu oraz jego wynagrodzenia,
2) dobór kasjerów na dany obiekt, po uzyskaniu pozytywnej opinii kierownika obiektu,
3) przypisanie z początkiem sezonu z imienia i nazwiska kasjerów do obsługi poszczególnych obiektów i przekazanie danych Przedstawicielowi Zamawiającego,
4) przeprowadzenie szkolenia BHP osób wyznaczonych do pracy na stanowiskach kasowych,
5) zapewnienie środków BHP, narzędzi pracy (np. kalkulatorów, zszywaczy, długopisów, papieru do drukarki, woreczków strunowych do pakowania bilonu), napoi dla kasjerów oraz białych koszulek polo, w których kasjerzy wykonują prace. W trakcie trwania pandemii Covid-19 kasjerów należy wyposażyć w środki ochrony zdrowia,
w szczególności maseczki, rękawiczki i płyny do dezynfekcji,
6) w celu zapewnienia ciągłości obsługi - zapewnienie każdemu kasjerowi min. 500 zł
w monetach na wydawanie reszt, przez cały okres realizacji umowy,
7) dokonywanie zbiorczych miesięcznych rozliczeń z przedstawicielem Zamawiającego związanych z realizacją umowy, do każdego 3-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po okresie rozliczeniowym, czyli po realizacji zamówienia odpowiednio: w czerwcu 2021 r., lipcu 2021 r., sierpniu 2021 r., wrześniu 2021 r. (wypełnione kompletne druki); przygotowane i przedłożone przez Wykonawcę dokumenty zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego (Wydział Księgowości) w terminie 2 dni roboczych od daty ich przedłożenia. Dokumentem potwierdzającym prawidłowe rozliczenie miesięczne (potwierdzone przez Wydział Księgowości) będzie protokół
z weryfikacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury,
8) niezwłoczne zapewnienie obsady kasy, w przypadku odsunięcia kasjera od pracy
w związku z wykryciem rażących nieprawidłowości w trakcie wykonywanych czynności, w przypadku nieobecności (braku obsady w kasie) oraz w innych przypadkach losowych zgłoszonych przez kierownika obiektu,
9) natychmiastowej interwencji w przypadku skargi zgłoszonej przez kierownika obiektu,
10) sporządzanie harmonogramu pracy kasjerów na poszczególnych obiektach
i przedłożenie go odpowiednio kierownikowi obiektu – na 3 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem danego miesiąca.
11) protokolarne pobranie od Zamawiającego (kierownicy obiektów) karnetów na kąpieliska miejskie przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu
po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 2 września 2021 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - wartość karnetu),
12) protokolarne pobranie z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka karnetów przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu
po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 7 września 2021 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - 15zł//1szt.),
13) wyznaczenie 1 koordynatora kasjerów na Kompleks Rekreacyjny Arkonka - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,
14) wyznaczenie 1 koordynatora odpowiedzialnego za pracę kasjerów na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz i Głębokie - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,
15) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka:
w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego w miejscu pracy, przed dopuszczeniem do pracy - zapoznanie pracowników z klauzulą informacyjną
(treść w załączeniu do umowy) i niezwłoczne przedłożenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia zapoznania się pracowników z ww. klauzulą oraz - w przypadku zmian kadrowych - do zapoznawania pracowników z załączoną klauzulą informacyjną
i niezwłocznego przedkładania pisemnych potwierdzeń zapoznania się pracowników
z ww. klauzulą.
5. Zamawiający przewiduje szkolenia w zakresie obsługi kas:
1) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka:
a) maj 2021 r. - siedziba MVB w Szczecinie przy ul. Widuchowskiej 19,
b) maj 2021 r. - Kompleks Rekreacyjny Arkonka – szkolenie przez MVB,
c) maj 2021 r. - siedziba Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
2) dot. kąpielisk miejskich:
a) maj 2021 r. - siedziba Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114.
6. Zakresy czynności kasjerów zostały zawarte w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121250,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149400,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121250,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Płatnicze Spółka komandytowa 3 Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5223050782
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 81
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PŁATNICZE SPÓŁKA KOMANDYTOWA 3 SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PŁATNICZE SPÓŁKA KOMANDYTOWA 3 SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121250,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2021-09-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZGN.26-25/2 Postępowanie na ochronę imprez plenerowych, targowych, sportowych oraz imprez sportowych masowych w 2025
- Usługa polegająca na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej urządzeń Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską uszkodzonych w wyniku długotrwałej eksploatacji i aktów wandalizmu.
- Naprawa, kalibracja (adiustacja), wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- Druk i dostawa biletów w podziale na części...
- ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE SPÓŁKI FABRYKA WODY SP. Z O.O., POŁOŻONYM PRZY UL. 1 MAJA 41 W SZCZECINIE
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.