Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028992/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069534 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 251
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4177dff3-92f5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000773/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028992/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oraz wykonanie prac montażowych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi, celem uruchomienia urządzeń klimatyzacyjnych. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa
„OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SWZ.
3.Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Oddziałów Szpitalnych, mieszczących się w budynku B-1 Centralnego Szpitala Klinicznego U.M. w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10, w Szpitalu Pediatrycznym przy Pankiewicza 16, oraz w Szpitalu Położniczym przy Sterlinga 13 w pomieszczeniach, których zestawienie zawiera załącznik nr 1 do OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń; rok produkcji nie starszy niż 2020 i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych.
Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne.
Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie.
Prace instalacyjne prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie ochrony zdrowia
w którym odbywa się ruch pacjentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest – Realizacja Inwestycji Tomasz Pracowity
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-105-60-17
7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 5B/6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEST-Realizacja Inwestycji Tomasz Pracowity
jakie przetargi wygrała firma
INWEST-Realizacja Inwestycji Tomasz Pracowity
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-252021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- "Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie - siedziba PCPR w Lubinie"
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.