Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044204/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-431270e1-83f9-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: Rurka tracheotomijna:/1.rozm. 6, szt. 5;/2.rozm. 7 szt. 20;/3. rozm. 7,5, szt. 10;/4. rozm. 8, szt. 60;/5. rozm. 8,5, szt. 5;/6. rozm.9, szt. 10;/7. rozm. 10, szt. 5;/Rurka tracheotomijna:/8. rozm. 7, szt. 2;/9. rozm. 8, szt. 2;/10. rozm. 9, szt. 2;/Rurka tracheotomijna:/11.rozm.7, szt. 4;/12.rozm. 8, szt. 4;/13. rozm. 9, szt. 4;/Rurka racheostomijna:/14. rozm. 7, szt. 10;/15.rozm. 8, szt. 5;/16. rozm. 9, szt. 2;/Rurka tracheostomijna:/17. rozm. 7, szt. 5;/18. rozm. 7,5, szt. 5;/19. rozm. 8, szt. 5;/20. rozm. 9, szt. 2;/Rurka tracheostomijna:/21. rozm. 6, szt. 2;/22. rozm. 7, szt. 5;/23. rozm. 8, szt. 10;/24. rozm. 9, szt. 2;/Rurka tracheostomijna:/25.rozm. 7, szt. 10;/26. rozm. 8, szt. 15;/27. rozm. 8,5, szt. 5;/28. rozm. 9, szt. 5;/29. Zastawka, szt. 50;/30. Zestaw do przezskórnej tracheotomii:/30.rozm. Ø 8, szt. 2;/31. rozm. Ø 9, szt. 2;/Zestaw uzupełniający do przezskórnej tracheotomii:/32. rozm. Ø 7, szt. 60;/33. rozm. Ø 8, szt. 70;/34. rozm. Ø 9, szt. 15;/35. Mankiet do szybkich przetoczeń, szt.10;/36. Regulator przepływu, szt. 100;/37. Igła ze szlifem Hubera, szt. 1008;/38. Igła ze szlifem Hubera, szt. 108;/39.Wymiennik ciepła i wilgoci, szt. 400;/40.Laryngoskop światłowodowy, szt. 2;/41.Prowadnica wielorazowa, szt. 10;/42. Prowadnica wielorazowa, szt. 5;/43. Jednorazowa prowadnica, szt. 30;/44. Rurka tracheotomijna, szt. 1;/45. Zestaw z igłą Veressa, kpl. 10;/46. Zestaw z igłą Veressa, kpl. 10;/47. Dreny, kpl. 400.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141620-2 - Zestawy medyczne
33141640-8 - Dreny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156197,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156197,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156197,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKME Pałejko Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011557955
7.3.3) Ulica: Poloneza 89B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156197,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miękkich i kości
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Zakup sprzętu jednorazowego dla wszystkich oddziałów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.